Wij hebben trouwens zelf een Mercedes e-klasse w210. Die van ons kan je nog 2 stoelen extra plaatsen om een 7 zitter te creëeren. Alleen moet het wel echt als optie geleverd zijn. Wij vinden het heerlijke auto's, maar dan vind ik wel dat er minstens een 6 cil in moet liggen haha
Nou we zijn eruit.. tenminste dat wil zeggen het wordt een mazda 5. Maar nu hebben we er twee gevonden en nu moeten we nog kiezen.. Auto 1: is 185 km hiervandaan, zonder trekhaak en 122000 km gelopen. Auto 2: is 30 km hiervandaan, met trekhaak en 144000 km gelopen en heeft ook nog is 6mnd garantie op de motor en versnellingsbak. Voor de rest zijn ze hetzelfde. Ook de prijs is hetzelfde.. Welke zouden jullie kiezen?
In de buurt, km.stand zegt namelijk weinig meer tegenwoordig. Met goed onderhoud kunnen ze lang mee. (Laat ik het zo zeggen, we hebben geen enkele auto met een km.stand beneden de 300.000km, en daar meer geluk mee dan met bijv een die 110.000km NAP had) Daarbij bieden zij garantie.
Ik zou zeggen auto 2 Kilometerstand zegt idd niet altijd wat. Trekhaak vinden wij zelf ook wel erg prettig. Niet dat we hem heel vaak gebruiken, maar het is toch erg makkelijk voor die ene keer.