NTI, en dat is me niet goed bevallen. Ik deed een MBO studie en los van het feit dat het heel vervelend is om voor elke examen naar Leiden te moeten vond ik het nóg vervelender dat ik geen enkel contact met mentoren kreeg. Als ik mailde voor feedback of een vraag duurde het eeuwen voor ik antwoord kreeg, vaak was het een antwoord van niks en als ik er dan weer achter aan ging hoorde ik óf niks of ze zeiden dat zij het ook niet wisten Ben er na een half jaar mee gestopt. Ik vond de studie leuk en had wel de discipline om het alleen te doen maar zonder hulp van en contact met mentoren wordt het mij iets té pittig...
ncoi,is echt goed,wel duur maar beter.Loi en nti en vooral de laatste is hier niet goed bevallen,geen begeleiding,nooit iemand aanwezig,nou is dat laatste erg van toepassing op thuisstudies.Je kan beter naar een avondstudie gaan kijken.Succes!
Mijn beste vriendin heeft aan NHA thuisstudie gedaan en was daar enorm over te spreken. Mogelijk ga ik zelf ook beginnen als alles goed gaat na de bevalling.
Ik ben een sponsor van de LOI. Heb ooit ook wel eens een studie via studieplan gedaan, maar dat sloeg eigenlijk nergens op. Via de LOI: Nima A Nima B Copywriting en nu HBO Rechten Het bevalt mij prima, maar je moet wel heel erg zelfstandig en gedisciplineerd zijn, anders wordt het niet veel. Jammer van LOI is dat je bijna alle examens in Leiderdorp doet, bij de NTI heb ik begrepen dat je het locaal kan doen.
NHA, tandartsassistente ,en het is een erkende MBO diploma. Ik betaalde toen 299 euro incl boeken en mappen totaal ipv 1200 euro bij de LOI.
hier ook NHA en ook zeer goed bevallen. LOI daarin tegen minder goed bevallen terwijl die toch beter staat aangeschreven maar ik vond het niks
Ik wil 'm bij de LOI gaan volgen(Schuldhulpverlening),volgens mij hebben ze die bij andere instituten nog niet ?
NHA. Lessen zijn duidelijk, er is goed contact met je begeleiders en als je huiswerk instuurt of een vraag, dan heb je snel antwoord. En je kan 4 keer per jaar examens doen.