Hier internet plus bellen van HetNet (KPN). Volgens de nieuwsberichten was 't allemaal erg slecht (klantenservice, internet, bellen), maar wij hebben 't nu al 2,5 jaar zonder ooit problemen gehad te hebben. Hier dus een erg tevreden klant. (Was wel leuk toen m'n man een tijd geleden bij de Primafoon een mobiel abonnement ging afsluiten. Toevallig kwamen we op het onderwerp 'internet' en we vertelden dat we internet plus bellen van KPN hadden. Die jongen schrok zit rot, was bang dat we daar een klaagzang gingen houden, maar wij vertelden dat we er erg tevreden over waren. Haha, je zag de opluchting op z'n gezicht!)
Ik wilde telfort zeggen maar zie dat je daar slechte ervaringen mee hebt (hier zijn we juist heel tevreden). Hiervoor hadden we orange en dat beviel ook prima, bijna nooit problemen en anders na één telfoontje opgelost.
Ik vind xs4all nog steeds erg goed. Telefonisch wel slecht te bereiken trouwens, maar per mail en via Internet goede service. KPN vind ik een ramp... Over UPC nog maar te zwijgen... Ik ga ook binnenkort mijn TVkabel opzeggen, zodat ik van UPC af ben ! Dan maar tijdelijk KPN digitenne... beste van de twee slechten nog... Als ik moet gaan uitwijden over mijn ervaringen, dan ben ik met 6 A4-tjes per bedrijf nog niet klaar helaas...
Ik wens je veel succes met telfort! Zolang het werkt is het prima maar heb je problemen heb je echt een probleem bij telfort want ze doen gewoon niets voor je, ze laten je tig keer bellen naar het "klantvriendelijke"dure nummer! Daar halen ze de winst vandaan maar dat geld voor meerdere aanbieders hoor.
Ik was altijd erg tevreden over upc voordat ik ging samenwonen, dus toen we gingen samenwonen twijfelde ik geen moment en we namen upc. wat een ramp zeg. Ik heb al meerdere malen gehad dat alles eruit lag. Dan bel je en zeggen ze dat de fout bij hun ligt, maar ondertussen zitten wij een paar dagen zonder. Als het een keer gebeurt heb ik zoiets van oke kan gebeuren, maar als het regelmatig gebeurt ben ik er een keer klaar mee. Ik betaal echt heel veel geld aan ze in de maand en dan verwacht ik ook gewoon dat echt goed is. Ik heb dus nu mijn abonnement bij ze opgezegd en ben overgestapt naar Tele2. Ik heb er goede verhalen over gehoord en hoop maar dat die verhalen ook kloppen. Kpn heb ik jaren geleden maanden lang gezeur mee gehad en daar ga ik dus ook echt nooit meer naar terug. Wat ik bij hun nog erger vond trouwens is dat ze de schuld bij mij neerlegde. Mijn pc zou niet goed zijn
Mijn vriend had casema/ziggo. toen hij ging verhuizen. wilde hij dus het abonnement opzeggen.. nou wat een drama.. vele telefoontjes, faxen en brieven gestuurd en het werd maar niet afgesloten. de klantenservice was vaak gewoon onbeschoft of verbrak de verbinding. uiteindelijk heeft hij een jaar lang betaald voor een woning waar hij niet meer in woonde. wat een stelletje idioten daar. zelf zit ik bij UPC en heb echt nog nooit problemen gehad met ze. De klantenservice belt soms gewoon terug als je het hun vraagt en ze zijn altijd vriendelijk
Wij hadden UPC...en vaak storingen etc. toen naar Orange ,nu Online, nou en dat was al helemaal niets! heb een week geen internet en telefoon gehad! omdat er een storing was die ze niet konden vinden, maar wel na afloop een rekening sturen dat er in die week gebeld was en dus extra, waardoor me moesten betalen...yeah right.. klantenservice gebeld..gewoon aardig gedaan, maar na een paar minuten werd vriendlief niet meer zo aardig (ook niet asociaal maar beetje van pff...) en wilde het liefst zo gauw mogelijk van het contract af..dus die man van de KS zegt: dus u heeft geen vragen meer? mijn vriend zegt, jawel ik heb nog wel een paar vragen, zegt die man oke fijne dag nog tuut tuut tuut.. gelijk terug gebeld..en toen vroeg mijn vriend om een leidinggevende en toen weer het zelfde verhaal... zitten nu maar weer bij UPC, en ik moet zeggen..heb nog geen klacht nu ben toch wel tevreden
wij hebben tele2 werkt prima! een keer lange storing gehad, hoefde drie maanden geen abbo betalen en kreeg tel.kosten terug
Nou inderdaad, dit hadden wij dus ook. Alleen heb ik dus echt niet betaald. We hadden een aangetekende brief gestuurd met de opzegging en daar was een handtekening voor gezet. Ik heb twee keer het geld teruggestort dat ze van me afschreven en daarna beblokkeerd. Toen hielden ze op.
Hmm even meelezen hoor... Wij gaan nmlijk binnenkort verhuizen hebben nu online (orange) maar de verbinding is echt traaag. En tv hebben we van upc en telefoon van kpn. Wil het eigenlijk onder 1 provider hebben. Upc wilden we eerst hebben, dat was voor tv en internet maar 24 euro p.m. Maar dat is dus geen aanrader zie ik? Kun je ook ergens internet nemen zonder telefoonabb.?
Bedankt voor jullie reacties, super! We zijn er nog niet uit dus ik lees nog steeds alles wat jullie schrijven. Meer reacties altijd welkom!
We hadden eerder telefoon en internet van KPN. We waren altijd tevreden klanten. Alles werkte goed, als er een probleem was, werden we goed geholpen, kortom tevreden. Totdat... we gingen verhuizen... Dat was vorig jaar en toen bleek dat heel veel mensen hier problemen mee hadden. Verhuizen en KPN, dat ging niet samen. Tjonge, het is nu bijna een jaar geleden dat we gingen verhuizen en net een paar maanden geleden is het eindelijk gelukt ons telefoonnummer van het oude huis op te zeggen! En er werd maar steeds geld afgeschreven... Internet kon niet verhuisd worden (heel gek, het jaar daarvoor kon dat wel zonder problemen) en moest opgezegd worden om het vervolgens voor ons nieuwe adres weer opnieuw aan te vragen. Ons telefoonnummer kon niet opgezegd worden als niet eerst adsl was opgezegd... Ons internetcontract kon pas 4 maanden na onze verhuisdatum opgezegd worden, omdat die datum er aan hing. Geen idee hoe ze aan die datum kwamen. Konden ze me ook niet vertellen. Ik heb tig mensen gesproken daar en werd tig keer doorverbonden... Ik ben nog nooit zo kwaad geweest! Uiteindelijk is alles wel opgezegd, maar tjonge, we hebben dus wel een aantal maanden voor niets betaald. Ik weigerde dan ook voor ons nieuwe adres spullen van KPN aan te vragen. Toen hebben we alles genomen van UPC, daar waren we wel een beetje huiverig voor, want tja, we hoorden veel slechte berichten hierover, maar ik wilde pertinent niets meer te maken hebben met KPN. We vroegen de boel aan bij UPC en binnen een week hadden we alle spullen binnen. Het aansluiten was een fluitje van een cent, ook het activeren van internet en tot op heden werkt alles naar tevredenheid! Ben erg blij met UPC. Conclusie, KPN werkt prima, totdat je gaat verhuizen... UPC werkt dus ook goed (voor ons dan). Een heel verhaal geworden, moest geloof ik nog even wat frustratie kwijt Succes met kiezen!
Hier sluit ik mij helemaal bij aan. Maar echt je kunt beter even bij de buren vragen want het is per regio volgens mij wel erg verschillend.
ik heb lang geleden op de KPN verhuisservice gewerkt, toen was het al drama is blijkbaar nog steeds ik denk dat de ervaringen heel verschillend zijn, iemand zei dat zij kpn niets vond terwijl wij er juist nog nooit problemen mee hebben gehad. UPC heeft ons echt genaaid en dat neem ik echt nooit meer. toen een kennis van mij een UPC pakket ging ophalen bij het postkantoor zeiden ze daar doodleuk "tot over een paar weken" omdat ze zoveel klachten hoorden over UPC.. ze heeft het idd 3 weken later teruggebracht omdat het een grote bende was.. maar mijn ouders zijn juist weer heel tevreden over UPC en die wonen 10 minten bij ons vandaan, dus weet niet of je op ervaringen in de regio kunt afgaan..
Wij hebben upc internet en bellen , en digitale tv van kpn. Over beidde geen klachten. Upc heeft savonds wel eens een lichte storing , keer modem resetten en het werkt weer. Digitenne werkt hier echt perfect af en toe valt signaal beetje weg dan verplaatsen we de ontvanger en is het weer top.