Welke aanbieder voor internet/bellen?(en welke echt niet?)

Discussie in 'De lounge' gestart door San76, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shiva24

shiva24 Lid

21 okt 2008
    57
    0
    0
    ik heb nu tele2
    en hiervoor had ik Alice
    ik raad t jullie af om bij Alice een abonnement te sluiten
    in duitsland zijn ze failliet gegaan en zijn hier weer gestart
    ze stuurden me rekeningen terwijl ik maanden geen verbinding had, slechte zaak!

2. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hang net ziggo op.... hahahaha heb een ander abonnement afgesloten heb het om laten zetten in alles in 1 pakket met digitale tv en dan pakket plus en dan voor 10euro meer bellen naar alle nummers in nederland
    dus totaal 59 euro klaar

met casema hebben we erg veel gezeik gehad was echt een drama, we verhuisden en toen hadden we volgens hun in 1x twee aansluitingen op tv, internet en telefoon... hadden we niet maar wel moesten we die betalen wat een gezeik hebben we gehad daarmee

3. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    We zaten eerst bij UPC, nou echt knudde hoor! Internet lag er minstens 3x per DAG uit, en de digitale televisie deed het vaak niet door vage storingen.

We hebben nu sinds een paar weken Tele2 (bellen + internet voor 29.95 p/maand) en tot nu toe nog helemaal geen problemen ;).

4. San76

San76 Actief lid

2 jul 2007
    240
    0
    16
    hihi, heb ik ook gedaan, die zaten al jaren bij @home en zijn dus gewoon mee overgegaan naar Ziggo. Zijn op zich tevreden.

5. San76

San76 Actief lid

2 jul 2007
    240
    0
    16
    Het schijnt dat je nu Ziggo per maand kan opzeggen, als je dus een nieuw abbo afsluit en dat bevalt niet, dat je dan maar 1 maand opzegtermijn hebt? Maar bij jullie ging dat dus niet zo soepel als het wordt voorgespiegeld?

6. San76

San76 Actief lid

2 jul 2007
    240
    0
    16
  7. San76

San76 Actief lid

2 jul 2007
    240
    0
    16
    Nog mensen die hun ervaringen kwijt willen?

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    kpn super super klote neven nooit doen..
    als je belt super slechte afhandelingen staat ruim een uur in de wacht....

Wij gaan nu over naar de xs4all maar tot nu toe 1 en al drama. Zitten ruim 3 weken zonder telefoon al ruim 1 week zonder internet gezeten en is op en top drama.

Upc ook bagger slecht mijn tante ruim 1 maand zonder telefoon en internet gezeten en moest en zal het wel betalen.

Al met al ligt het aan de kpn en xs4all door middel van slechte communucatie dat het fout gaat.

Maar ik denk toch dat xs4all 1 van eht goedkoopste is en snelste. Ook krijg je er een virusscanner enz bij en nu een gratis mini laptop...

9. San76

San76 Actief lid

2 jul 2007
    240
    0
    16
    We zijn eruit...

Aangezien je over bijna elke provider wel slechte ervaringen leest, moesten we toch een keuze maken. Hier waren jullie positief over Tele2. In de buurt hier hebben de meesten Ziggo en een goede ontvangst. Ziggo heeft de mogelijkheid om maandelijks op te zeggen, Tele2 werkt met een jaarcontract. Daarom hebben we nu Ziggo aangevraagd, bevalt dat niet dan zeggen we deze op en gaan naar Tele2.
    Heel erg bedankt!

10. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Het probleem is idd dat iedereen eigen ervaringen heeft met dit soort zaken. Wat voor een ander totaal niet werkt, is voor een ander een topbedrijf.

Wij hadden helemaal in het begin essent, later @home en nu ZIGGO, maar dat lag er om de haverklap uit. En zijn toen naar de KPN gegaan, nooit geen storing gehad. Mijn moeder daar in tegen heeft amper storing met ZIGGO.

Wij hebben nu Tele2, en ook nooit geen last ermee. Terwijl een vriendin van mij niets dan storing heeft gehad met Tele2, moet ook zeggen dat zij hele slecht koper onder de grond heeft liggen en ook is aangewezen op een kabel provider.

Dus een peil is er niet op te trekken. Moet je echt zelf uitvogelen.

Deel Deze Pagina