Ik vroeg me af of iemand al wat had gehoord van de belasting dienst voor aangifte 2014? Mijn moeder zei dat ze al geld terug hadden gehad en ik vond het erg vroeg en vroeg me af of het niet van de btw aangifte was maar volgens haar was het de hele aangifte ? Krijgen bedrijven dan sneller reactie ?
ja daar is hij weer... was al aan het wachte en heel nieuwsgierig. Maar hier nog niets gehoord en ook nog niets terug gehad. Lijkt me ook erg vroeg,maar je weet niet hoe snel ze zijn.
Haha ja daarom vroeg ik het ook vond het namelijk ook erg vroeg maar misschien is dat wel sneller als je een bedrijf hebt ??
Nee , gelukkig niet Met flink terug betalen, dus laat die brief nog maar even op zich wachten . Maar voor de mensen die het terug krijgen, altijd weer leuke gezonde spanning !
Nee en kan me ook niet voorstellen dat het al zo vroeg komt. BTW zou wel kunnen inderdaad. Daar zijn we zelf wat laat mee met die aangifte maar daar krijgen we de betaling een deze dagen van.
Ik heb nog niet eens aangifte gedaan . Maar moeten waarschijnlijk wat terugbetalen dus heb geen haast
Als je een bedrijf hebt krijg je het niet sneller. Misschien hebben je ouders nog helemaal geen aangifte gedaan over 2014 maar over 2013. Als je een bedrijf hebt en de aangifte door een accountantskantoor wordt gemaakt wordt er vaak uitstel aangevraagd voor het doen van aangifte. Dus wellicht hebben ze begin dit jaar pas de aangifte van 2013 ingediend en nu het geld daarvan ontvangen. Wij hebben zelf ook nog geen bericht gehad.
Wij hebben een bedrijf, maar ook nog niks terug gehoord hoor. BTW wel, maar dat is sowieso elk kwartaal.
Nee 2014 want toen is mijn vader ook pas begonnen met zijn bedrijfje... Maar dan zal het wel de btw zijn gok ik..