Leuk, een nestje! De tekst gekopieerd van een katten website. Ik denk er precies zo over. Je kan me flink aanvallen, maar ik kan je youtube filmpjes laten zien waar je niet vrolijk van wordt over "gratis" kittens...
Populair met een negatieve insteek. Ik denk dat je beter niet over elk ding waar je over valt een topic moet openen. Er zijn nu eenmaal mensen met verschillende meningen, dus je gelijk krijg je toch niet.. Ga lekker spuien op het kattenforum. Hier maak je geen vrienden op deze manier.
jemig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMG is het jou hobby om mensen tegen je in het harnas te jagen ?? vind je dit echt zoo leuk ? zoek een hobby he... leef je leven en val niet steeds de mensen aan ! bereik je niets mee alleen maar narigheid en ruzie !!!
@ Rono ben t aan t lezen.. En even netjes gezegd hangt mijn kin op de grond van verbazing ( En nee niet naar TS van dat topic toe )
Wat ben jij toch een irritant mens zeg. Hebben ze in Kopenhagen niet een leuk forum voor je die je kunt verzieken. Kun je hier lekker weg blijven. Irritant wijf
Ik heb zo medelijden met haar vriend dat ie juist haar is tegen gekomen op war craft. Pfff je zou daar je leven mee moeten delen