In mijn eerste zwangerschap moest ik in het begin heel veel plassen. Nu hoef ik dat niet zo heel erg veel meer als anders. Hebben jullie dat ook? Wordt er een beetje onzeker van. X Linda
Hoi, Volgens mij hoeft dat helemaal niet hoor! Ik moet wel ongelooflijk vaak plassen, maar voor mijn zwangerschap moest ik eigenlijk ook al vaak naar het toilet Ik begrijp wel dat je wat onzeker wordt als je niet alle typische kwaaltjes hebt, dat heb ik namelijk ook. Ik ben helemaal niet misselijk geweest, geen pijnlijke gezwollen borsten, ik voelde me gewoon totaal niet zwanger.... en toch loopt alles perfect! Dat zal vast en zeker bij jou ook het geval zijn! Liefs
Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook veel meer kwaaltjes dan nu bij de 2e. Misschien omdat je meer ruimte heb door de 1 keer dat de baarmoeder nu meer ruimte heeft en niet zo op je blaas drukt..... Weet het niet zeker hoor.
hier het tegenovergestelde! dus of je theorie helemaal klopt? ik zou zeggen: geniet ervan. zou het wel lekker vinden om niet iedere 5 minuten te moetn gaan..
Hoeft niet hoor, ik hoefde ook niet zoveel te plassen.. maar er kwam na zo'n 8 weken een periode dat ik dacht; ahaa... dít bedoelen ze met veel plassen.. Sindsdien niet meer overgegaan, maar erger geworden
Nou ik zit in mijn 16e week, moet nog steeds niets meer plassen dan anders. (Hoef er ook 's nachts niet uit) Maar ik was er in het begin ook een beetje ongerust op, maar je hebt gewoon een sterke blaas. Heerlijk toch! Zegt dus helemaal niets!!
Op het begin van de zwangerschap moest ik heel veel plassen! Daarna ging het beter, ik dacht dat ik ervan af was. Maar met een week of 17 is het weer begonnen en het lijkt steeds erger te worden. Hebben jullie dit ook? Soms voel ik totaal geen drang om naar de wc te gaan en dan uit t niets moet ik echt bijna krom naar de wc lopen, omdat ik dan opeens heeeeeeeeel erg moet. Af en toe is dit gevoel ook na een minuutje weer weg. Zou het zijn dat de kleine op zo een moment tegen mijn blaas schopt?
Voor mijn zwangerschap moest ik al veel plassen (drink ook best veel), en dat is nu nog niet meer geworden.
ik heb er wel al last van maar nog niet zoveel als bij mijn dochter maar denk ook idd als mijn baarmoeder dalijk groter is en meer duwt je vaker gaat!! Was bij mijn dochter wel tenminste, moet er wel al s`nachts uit hier...grrr.. dat had ik dus niet gemist van het zwanger zijn!!!
Ik had t bij mijn eerste zwschap helemaal niet; zelfs rond de 40 weken sliep ik snachts gewoon zonder te hoeven plassen. En nu met de 2e moet ik ECHT vaak naar de wc...dat belooft nog wat.