Ik kom er niet uit en twijfel. Wij hebben eergisteren een Skoda Fabia Combi bouwjaar 2016 gekocht en zijn nu op zoek naar en goede autostoel voor mijn dochter van twee, gewicht 13 kilo. lengte geen idee ( maat kleding 92). Op Carseat punt se zijn nu twee stoeltjes in de sale. - Axkid minikid - Britax Hi way 2 Verder twijfel ik nog ver de Britax Maxway. Welke kan ik het beste nemen? Vroeger wilde ik eigenlijk de MaxWay en nu twijfel ik ook over de Axkid minikid. Waarschijnlijk heb ik ook een wedge nodig. Als ik de Maxway koop heb ik dan altijd extra banden nodig en een Wedge. Krijg je hulp bij het installeren als ik een Maxway koop in Nederland. Ik wil een compacte stoel waar ze lang in kan zitten.
Ik heb de max way al 3 jaar ofzo. Wij hebben hem in 2 verschillende auto's gehad en nooit een wedge gebruikt. Je kunt hem aan de voorkant verstellen en zo staat hij rechteroog of juist meer in ligstand heel makkelijk. Bij de steunpoot zit een dingetje wat groen wordt als hij strak genoeg zit. En de extra banden heb je wel nodig maar die zitten erbij. Je kunt ringen in je auto laten zetten maar je kunt hem ook om de stoel doen. Ik heb hem mbv youtube filmpjes geïnstalleerd. Je moet er even handigheid in krijgen maar dan is het echt niet moeilijk Wij zijn er erg tevreden over. Hij is gekocht voor mijn zoon en nu zit mijn dochter er inmiddels in, maar mijn zoon van 4.5 jaar past ook nog steeds.
Ja dat gaan we zeker doen. Denk je dat we eerst kunnen passen en daarna online kunnen bestellen. Wij zijn morgen in de buurt vanwege een uitstapje met de huurauto.
https://www.babyplezier.nl/axkid-attachment-loops.html Deze bedoel ik. Die zet je met de schroef vast waar de rails van je stoel mee vast zit. Maar hoeft niet perse. Ik heb heb de tetherstraps om de rails zitten maar dat moet je even kijken hoe dat zit in je auto. Ik heb hem in Duitsland gekocht. Hij was toen volgens mij niet te koop in NL. Maar nu is hij bij babypark zag ik inderdaad.
Wij hebben beide, Maxway en Minikid. De Maxway is wat mooier afgewerkt maar ik vind de Minikid wat stabieler in de auto zitten. Dat kan ook wel zijn omdat ze in verschillende auto's zitten trouwens. We hebben geen ringen gebruikt, de MAxway is aan de autostoel vastgemaakt en de Minikid aan de rail van de stoel. Onze peuter van bijna 3 wil liever met mama's auto rijden waar de Minikid in staat maar ik heb geen idee of het komt omdat die stoel fijner zit. Wel is het zo dat hij daar iets meer ruimte heeft omdat de passagiersstoel in mijn auto verder naar voren staat, er zit immers toch zelden iemand.