Je keukenblad door laten lopen? En dan achter het fornuis een mooie glasplaat, je kans eens bij een glashandel gaan kijken naar de diverse soorten. Of bij een verfhandel een kleurenwaaier halen, mooie kleur uitzoeken en deze kleur van glas laten maken.
Wij hebben een gestucte muur die geverfd is en daar overheen bootlak/jachtlak. Is afneembaar en vlekken blijven niet zitten.
Achter het fornuis hebben wij een rvs plaat die doorloopt tot de afzuigkap erboven. Rest van de keuken gewoon glasweefselbehang met witte afwasbare verf.
Ik heb dit ook alleen niet in de keuken. Wij hebben het in de woonkamer gedaan. Zou er nooit voor kiezen om dit voor de keuken te doen. Krijg je echt niet goed schoon.
tegels.. en zou ook nooit anders willen gewoon mooie tegels uitkiezen qua model en kleur en denk dat dat al een heel mooi effect kan geven!
Wij hebben een achterwand van PimpYourKitchen en kijken daardoor altijd tegen een weiland met koeien aan. Ze hebben nog heel veel meer achterwanden. Het is een soort dik fotobehang dat je gewoon met een doekje af kunt nemen. Het hangt er bij ons al jaren en ziet er nog steeds als nieuw uit. Makkelijk schoon te houden en je raakt er niet op uitgekeken.
Ik denk ook niet dat het dat gaat worden, inderdaad moeilijk en veel werk om schoon te houden, achterwand hetzelfde als het aanrecht wil ik eigenlijk niet, dat gaat nog moeilijk worden wat het dan wel word denk ik
Ik heb van die witte facettegels/metrotegeltjes en achter het fornuis een melkwitte glasplaat, werkt prima en staat netjes.
Sowieso geen RVS dat is echt een rot klus en nog krijg ik het niet schoon haha. Mijn moeder heeft een nieuw iets waar geen vlekken op blijven zitten misschien eens informeren?
Wij hebben een achterwand van graniet een zwarte galaxy met goude glitters erin. Het is wel makkelijk om te kuisen. Mijn aanrechtblad en de bartafel is ook hetzelfde van graniet. Het past bij elkaar misschieen ook een benen dat bij je aanrechtblad past?
Wij hebben zulke tegels in de badkamer maar wij hebben rondom de wastafel gewoon gladde tegels ivm tandpasta spetters e.d... Met etensresten lijkt me dat wat viezer... Wat je wel kunt doen is bijv een hogere plint van hetzelfde materiaal als je blad (van ons is 10 cm) en dan daarboven die stripjes. Ze zijn wel een ramp als je na afloop de stripjes schoon moet maken ivm al die stof!
Wij hebben portugese cement tegels, zo leuk. Ik wilde ook iets wat niet zo standaard was en iets leuks bracht in onze strakke keuken.
Wij hebben ook verf, goed schoon te houden. Kan er met een soek of schuur spons over.. Ben er nog altijd heel blij mee