Wat zou de vlieg zien die bij jullie thuis (kwa gezelligheid samen en met jullie gezinnetje?) op de muur zit? - Lekker dansen door heel het huis samen en met de kids.
Hahaha ik dacht ook....ik hoop niet dat je muur wit is, want als je hem dan dood slaat heb je een vieze vlek op je vieze muur Maar om op je vraag terug te komen, hier ziet een vlieg ons samen op de bank ontbijten. En later een hele berg duplo op de grond, met daartussen in mijn zoon. Mama zit op de bank het nieuws te kijken. (mama kan niet meer op de grond zitten op het moment, dan kun je de brandweer bellen, want ik kom niet meer overeind ). Straks gaan we gezellig met z'n 2en aan de keukentafel een spelletje doen.
een panische sem die hard wegloopt en roept "daag vlieg, tot de volgende keer" ( tot de volgende x is stopzin geworden pfff)
hahaah moet ontzettend lachen om sommige antoorden daag vlieg hylarisch hahaha hier op dit moment ben ik bij me pa in nl, nu zou de vlieg zien dat mijn pa nog slaapt en ik aan de koffie ben met sigaret en natuurlijk ZP aan het bekijken (oeee wat klinkt dat saai)
op dit moment zou de vlieg zien dat de kleine meid met een boterham op de bank zit,mama achter de pc zp te lezen, en papa in bed ligt. kindlief was net aan het buitenspelen in de tuin,en mama is met de was bezig&huissie doen
Niks, want er is niemand thuis Ben ik trouwens de enige die geen vliegen dood kan slaan? Vind het altijd zo zielig....