Dit is onze overkapping toen hij een jaar geleden net is geplaatst Inmiddels nieuwe ramen en gordijnen daar
Dit is onze overkapping. Inmiddels ook het snoer ed weggewerkt. M'n man heeft de overkapping en de meubels vorig jaar zomer gemaakt. Al veel plezier van gehad!
Dankje Ja hangt een tv onder, gaat prima (hij doet het in ieder geval nog haha) maar in de winter halen we hem er natuurlijk af en leggen we hem binnen neer.. wel erg ideaal soms
Heel mooi Joyciejj !! Wij zijn ook van plan om straks zoiets te realiseren, maar ik vroeg mij opeens af heb je in de zomer geen last van de zon die erop schijnt?
Ziet er mooi uit!! Maar wat ik me nou altijd al afvroeg, hebben jullie geen last van ongedierte? (Spinnen?) In onze tuin moet je eigenlijk elke dag het hele meubilair schoonmaken of het zit al vol met webben etc.... (En ik vind het zulke enge beesten!)
Geen last van ongedierte hier hoor.. En de zon, bij ons scheelt het dat zomers daar savonds pas de zon staat, maar dan is het er behoorlijk warm onder ja.. en wij hebben doorschijnende platen , mn schoonouders hebben van die melkglas platen, dat scheelt ook wel iets..