Ik hou van Wijn, wit, rood, rose heerlijk! Qua mix ga ik nog steeds voor de mojito en de cosmopolitan.
cocktails mmmmmmmmmmm heerlijk , goede rum ( puur ) wijn en bier krijg ik niet naar binnen zonder te over te geven
Werk al een jaartje of 10 in de horeca en waarschijnlijk lust ik daardoor zo'n beetje alles . Maar favoriet is toch wel Licor 43, Tia Maria, Cointreau, Grand Marnier, Baileys en Sprizzo sweet.
ik heb nog geen trek in alch, maar d8 misschien met nieuwjaar een paar glaasjes niet te veel heb een baby thuis8) vind bacardi razz wel lekker baileys whiskey cola soutern conform malibu dooley s heet het volgens mij? goldstrike ook wel lekker alleen gevaarlijke shotje
Rose! En dan van Ernest & Julio Gallo, heerlijk, daar heb ik altijd een fles van staan. Op vakantie drink ik het liefst Sangria of cocktails. En af en toe nog een zoete witte wijn. Als ik een mixje drink cola met berenburg.
Ik drink verschillende soorten wijn, zomers graag witbier, ik heb allerlei heerlijke likeurs etc. van de schnappsbrenner uit Oostenrijk, die man maakt zelf de meest fantastische dranken. Bourbon cola is mijn favo drankje als ik uitga. Oh ja, mojito is ook lekker. Momenteel drink ik bar weinig, eerst 9 maanden niet kunnen drinken en nu geef ik nog bv, dus hoogstens een glas wijn eens in de zoveel tijd.
Ik werk in een discotheek.. Houd niet zo van alcohol.. maar iets zoets gaat er nog wel in, zoals.. ° peachtree + cassis ° safari + cola Straaljager is bij ons ook inderdaad met bitterlemon.. en Sambuca + blue curacao is bij ons stuiterbal.. Dat aansteken doen wij met Cointreau, Baileys en TiaMaria.. = B52
Zoete witte wijn, Baileys, Sheridan, malibu cola. Als het maar zoet is dus . Maar ik drink eigenlijk nooit (meer).
Oohw ik hou echt van bubbels, champagne, prosecco, cava *jummie* en anders een wijntje. & rosebiertjes HMMM Maar geen zoete shotjes voor mij.
Hm, nu ik dit zit te lezen, denk ik; waarom drink ik eigenlijk alleen maar wijn of raki? Ik zie die reclames wel eens van Tia Maria, of Licor 43 of Baileys enzo, maar heb ze nooit geprobeerd. Weet ook niet hoe en waarbij je die drankjes moet drinken en ik vind het zo dom staan om het aan de verkoper van de G&G te vragen, hahahaha! Zou ik toch eens moeten doen! Maar ik ben van de Rioja (schrijf ik dit zo?) en de chardonnay. En helemaal gek van Turkse Raki (= zelfde als de Griekse Ouzo)!
Ik drink het liefst Berenburg-cola of nog beter Bacardi-Cola. helaas krijg ik daar wel zeer vervelende katers van. wat ik ook wel lust maar weinig drink: pasoa-jus, bessen-jus smirnoff en bacardibreezer maar ik vind ze wat te zoet
-jenever (mokka, vanille, appel, chocolade,...whatever ) -wodka orange -Bailey's -Batida de Coco -witte of rosé wijn -verschillende cocktails -zwarte sambucca -fruitbiertje -passoa (puur) -Champagne met cassislikeur (Kirr Royal) -Boswandeling Maar verder gaat het wel goed met me hoor.
Dat is helemaal waar. Meestal, als we uitgaan, kies ik één of twee van bovenstaande drankjes uit en drink er daar een paar van.En daarna water. (ga niet zeggen dat ik NOOIT dronken ben, maar idd heel weinig) Heb helaas van dichtbij gezien hoeveel drank kapot kan maken. Maar goed; back ontopic.
Stond net nog in de gal en gal. Vroeg die doos daar naar de cider Ze wist niet eens wat t was! Na n andere verkoper te hebben gevraagd kwam ik tot de ontdekking dat ze mijn smaakie niet hadden dus ben ik naar de likeur gegaan. Lekker koffie kaatje gekocht. Mn moeder komt zondag dus die lust dan ook wel n glaasje. 1e keer in 3 jaar dat ik weer eens alcohol drink trouwens! Dus ik hou het echt wel bij 1 glaasje per dag en dan s'avonds dan kan mn man me in bed rollen als t nodig is