-qua champagnes moet/rose of dom perignon - om met de meiden los te gaan... meestal tequila, goldstrike of sambuca/dropshot. - en gewoon om relaxed te drinken. punche cuba, baileys, roze of bacardi/lemon of raz
Die Bacardi Razz, drink je dat puur? Bacardi kokos met cola vind ik ook wel te pruimen...BaCoCo heet dat dan.
Bessen-jus (met stip op 1,algemeen bekend in mijn stamkroeg!),wodka-redbull,witte wijn,martini,champagne.
Hier blijft Heineken Ice Cold toch wel favoriet! En sowieso heel veel biersoorten. Maar ik lust eigenlijk bijna alles wel qua alcohol betreft.
raki is idd wel lekker jammie met lekkere hapjes op tafel ik ben zelf turks en dronk regelmatig raki vooral in turkije
licor 43 on the rocks! bacardi razz 7up! vodka lime southern comfort 7up malibu jus Als ik t opschrijf krijg ik er trek in...ivm met zwanger worden drink ik al heel lang niet meer!
Ik drink voor de gezelligheid gewoon bier, maakt me niet zoveel uit welk bier. Ik lust geen wijn, wel Canei (haha maar dat is meer een puberdrankje). Voor ik zwanger was dronk ik altijd Vodka-redbull of Bacardi Razz met cola.
Met stip op 1: Cold duck rosé champagne!! Er was altijd wel een goede reden om een flesje open te trekken Een lekker biertje en een goed glas wijn gaan er ook altijd wel in, net als apfelcorn of zoete port!!
bier, rode wijn, rosé en peachtree 7-up. Laatst met vriendinnen uitgegaan en daar had ik een raketje op. Superlekker borreltje, maar weet niet wat het allemaal is, is in ieder geval niet sterk. En van die slushpuppy borreltjes die ik altijd dronk op mijn toen nog stappen/zee/strand vakanties in spanje, griekenland enz..
wij drinken geen alcohol, heb ik al zeker 3 jaar niet meer gehad. Maar samos vond ik echt lekker af en toe. En idd malibu heb ik eens van iemand geproefd dat was toen best lekker.
valt me op dat er veel zoet gedronken wordt! hier: WIJN, WIJN en nog eens WIJN. alle kleuren, maar zeker niet zoet. en graag spannend en mooi! meursault, rolle, barolo, saint veran *yam* indien ik in een wilde bui ben: pure wodka. met 1 blokje ijsssssssss
Hier ook wijn of rosé. Alleen geen rode wijn en zeker niet te zoete witte wijn. We drinken veel wijn/rosé uit de streek hier. Saint Chinian wijnen en de Cuvée Rachel rosé is te lekker!!
valt me op dat mijn favo nog helemaal niet is genoemd! dronk voor mijn zwangerschap al niet zo veel (zeg maar gerust bijna nooit) maar bij mij boven aan mijn boodschappenlijstje voor als ik ben bevallen: Jack Daniels!!! misschien een mannendrankje, maar jack, oh jack, mijn maatje, ik mis je! *zoekt emoticon met hartjes* en champagne natuurlijk. die appeltroep zonder alcohol was niet te drinken met oud en nieuw.
likeur 43, Gluwein, zoete witte wijn, en rode wijn, Tia maria, Advocaat, Malibu, Martini, jagermister en ik lust ook wel een Palm biertje.