Wat doe je op een rotdag? Tips...

Discussie in 'De lounge' gestart door Nescio, 27 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nescio

Nescio Niet meer actief

Want ik heb het nodig, voor deze dag helemaal down the drain verdwijnt.

Kort samengevat: ik ben op het moment erg slecht gehumeurd. Ik ben zwanger en daarom alleen maar misselijk en moe. Mijn man werkt me op mijn zenuwen door er alleen maar te zijn, de arme ziel. Hij leest e-mails ook niet nauwkeurig genoeg waardoor er allerlei miscommunicatie ontstaat die ik dan weer moet oplossen. Als ik hem daarop aanspreek voel ik mij totaal niet serieus genomen, die hormonen!

Nu is hij met de auto weg en voel ik mij heel zielig achtergelaten. Nu kan ik niks, ik ben aan huis gebonden, bla bla bla. Heb net een potje zitten janken. Maar ik wil deze dag niet helemaal laten verpesten. Ik ben op zoek naar iets kleins of simpels dat ik kan doen dat me een beetje uit deze bui trekt. Ben ik hopelijk straks ook blij als man weer thuiskomt;)

Wat doe jij als je je rot voelt?

2. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Huilen helpt meestal al heel wat! Lang douchen met lekkere douche schuim, muziekje aan en proberen het te relativeren voor jezelf. Even de zon in kan ook erg goed helpen!

Hopelijk voel je je snel weer prettiger.

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

heerlijk ff internet shoppen. Als ik zo'n bui heb vind ik altijd dat ik nieuwe schoenen verdien oid :)

4. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Ga even lekker in de zon. Dan maak je volgens mij iets aan waardoor je je sowieso beter voelt. Als hier de zon niet schijnt en ik depri ben, ga ik altijd even lekker onder de zonnebank, lekker warme douche doet ook wonderen.

5. Nescio

Nescio Niet meer actief

Een warm bad klinkt aanlokkelijk!

Internetshoppen ook, ga eens bij leuke positiekleding snuffelen. En verder moet ik ook even naar buiten want zonder zuurstof word ik ook gek :D

6. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Ik geef mezelf altijd een schop onder mijn kont, even wandelen en mijn koppie leegmaken. Zeker met het weer als vandaag is dat heerlijk, lekker genieten van de natuur en daarna kan ik een stuk beter relativeren.

En shoppen werkt ook altijd goed haha :p

7. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Muziek wat harder aan en hard meezingen! :)

8. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hier helpt het altijd om even naar buiten te gaan en te fietsen.

Verder de muziek een tandje harder
    en lange douche
    chocolade! !!!!
    Wat bakken (maar wel iets met succes want als dat dan ook nog mislukt)
    En saai blad lezen

Succes meid

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Een potje janken, denken dat het altijd erger kam en weer verder gaan

Of een leuke serie kijken.

Die twee dingen helpen hier het meest :)

10. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hier helpt het als ik dan even naar buiten ga, ergens een grote warme chocomelk met slagroom en taart neem... En daarna weer naar huis te ga en lekker ga luieren

11. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Muziek aan, liefst met headphones..Beetje harder dan normaal (heb het nooit hard op vandaar haha) en soms idd meezingen met liedjes.

Oh en tekenen, ik teken veel van me af :) Maar weet niet of je goed kan tekenen.

12. Islah

Islah Niet meer actief

Als het kan, even slapen... Ik houd van slapen, ook al heb ik het niet eens nodig.

13. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Voor jezelf beslissen dat je NIET slechtgezind wil zijn, je bij elkaar rapen en gewoon al glimlachen, zomaar. Word je vanzelf al vrolijker van :) Leuk muziekje opzetten.

Of op youtube filmpjes kijken van katten die hun sprong verkeerd inschatten, baby's die de slappe lach hebben,...

En blijven herhalen dat je niet slechtgezind wil zijn, maar gewoon vrolijk.

14. Moenie

Moenie Actief lid

3 apr 2012
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    De muziek heel hard aan en dan zingen en dansen tot je er vrolijk van wordt!
    Maar oké, internetshoppen is ook het ultieme middel om (even) heel erg blij van te worden.

15. Danilo

Danilo Actief lid

17 nov 2011
    161
    0
    0
    Waterdeep
    Anticyclisch werken, dus als ik me rot voel en/of een gare dag heb ga ik er juist op uit met mijn dochter. Even naar de kinderboerderij, naar buiten, een boodschap doen, in de tuin aan de slag. Vaak zorgen de afleiding en de buitenlucht ervoor dat het beter gaat. :)

16. Nescio

Nescio Niet meer actief

Bedankt meiden, ik ben een blokje omgegaan, heb een heerlijke cappuccino gehad en heb gebeld met mijn moeder. Voel me een ander mens :)

17. Queeny

Queeny Bekend lid

29 okt 2013
    891
    0
    0
    Gelukkig dat je opgeknapt bent.
    Bij mij helpt het ook lekker even eruit gaan. Het liefst met mijn kleine wijfie, al slenterend samen, een ijsje kopen en die samen oppeuzelen.

18. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Arrow classic rock opzetten en samen met dochter lekker dansen.
    Of een potje janken.

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Met de hond naar het bos. Daarna met een kop thee en chocola op de bank.
    Vriendin bellen helpt ook goed.

Deel Deze Pagina