Oepsie! Ik ben een allesreiniger-sloerie Ik gebruik alles door elkaar... Ik snuf in de winkel aan de geur en dan denk ik: hee, die is lekker, die neem ik mee. En die gebruik ik dan. En dan sta ik een week later weer in de winkel en dan snuf ik en denk ik: hee, die is lekker, die neem ik mee. En die gebruik ik dan. En dan sta ik een week later in de winkel.... Kortom: momenteel gebruik ik een allesreiniger of vijf, met allerlei verschillende geuren, van verschillende merken en ligt er maar net aan 'hoe ik wil dat het huis ruikt'. Whahahaha. Andy, Ajax, W5, huismerk, Action of whateverrrrr... Zolang het maar schoon is en lekker ruikt
Whahaha, nou, een verslaving is alleen een verslaving wanneer je niet zonder kunt. En gezien de staat van mijn huis momenteel; ik ben niet allesreiniger-verslaafd-genoeg, gezien de stoflaag op de kast Bovendien koop ik niet elke week een fles ofzo - eerder 1x per maanden (en dan is de vorige fles nog niet eens leeg )
Maar merken jullie ook verschil in 'schoonheid'... Dat de ene beter schoon maakt dan de andere? Of ben ik nou gek
Welke is dat? Hier wisselen ze trouwens nogal met producten. Had ik bijvoorbeeld een fijne ecologische afwasmiddel ontdekt daar, is ie alweer uit het assortiment
Ajax meiklokjes (groen) Mmm ruikt zo lekker! En toilet eerst helemaal met dettol, daarna een doekje met pure ajax paars er over heen, mmmm, geur blijft goed hangen!
gebruik altijd dettol maar niet die allesreiniger, die vind ik niet lekker. bedoel de originele dettol die je moet aanlengen met water....ruikt echt zo lekker schoon... en als men geen ajax wil gebruiken (zou ik ook hebben als er een allesreiniger feijnoord zou heten!!! komt mijn huis niet in!) je hebt allesreiniger van ah rode bloemen, die ruikt net zo lekker (vind ik)
Wij hebben altijd van de lidl. Ik vind ajax altijd heel lekker ruiken maar zoals al meer geschreven hier komt ajax het huis niet in . Voor de vloer gebruik ik altijd pledge voor parket dat vind ik zooo lekker ruiken.
Vaak huismerk, en verder maak ik schoon met blue wonder, schoonmaakazijn, soda, citronella, dettol etc.