zp-app heb ik ook nog nooit van gehoord. kan m ook niet vinden. kruidvat talking tom (gister er perongeluk afgehaald tot grote frustratie van zoonlief) bankieren app uno(dankzij tips van hier) my shopi(danzij tips van hier) buienradar(dacht ik?) Hamburger Lullaby(dankzij tips van hier) my T-mobile e-buddy Woordzoeker Tv-Gids FB Youtube Whatsapp
Zpapp Whatsapp 4 plaatjes 1 voor De kijkbuis Buienradar Gmail Appie Ah plaza Cars puzzele Memory Shazam
De zpapp heeft marnatman een hele tijd geleden gemaakt en was toen te downloaden maar hij is er helaas niet meer. Staat wel een topic over in over deze site
facebook! candycrush. marktplaats. womanlog. whatsapp. Rabobank bankieren. voor de kids....geen! mijn kids mogen niet op mijn telefoon...daar heeft dochter een tablet voor
lees op t forum dat zp app er niet meer is. Marnatman heeft dat ooit bijgehouden maar is ermee gestopt
Heb je niet nodig, want Android is zó ingericht dat het erg efficiënt het geheugen gebruikt. Wanneer er te weinig geheugen overblijft, zorgt het er automatisch voor dat er ruimte vrij gemaakt wordt. Sterker nog: het gebruik van ATK kan ervoor zorgen dat je het systeem instabiel maakt. Dit soort apps zijn gemaakt voor mensen die komen van andere systemen en graag het gevoel willen hebben dat ze invloed hebben op de prestatie van het os Maar de meeste apps zijn al wel genoemd: - 3G watchdog; - ABN-AMRO app (of van een andere bank); - Chrome; - Endomondo; - Gmail; - Facebook (programma werkt echt slecht trouwens!); - Meastro; - Google Drive; - Picasa tool; - Sygic; - Whats App; - Tune In Radio; - Weather Pro...... etc......
zie net dat er inderdaad heel veel verschillende van zijn maar allemaal op hetzelfde neer komt. nog meer leuke apps voor kindjes van ongeveer een jaar? fijn als we van de zomer onderweg zijn