Hoi Ik gebruik nu 2,5maand lovette, maar heb er wel klachten van: Hoofdpijn einde strip (kan toeval zijn, maar was echt heftig) steeds buikpijn, ben op dag 6 van 3e strip en nu alweer ongi gevoel Ook buikpijn tijdens ongesteldheid Opgezette borsten begint nu ook alweer op dag6,tijdens stopweek zakt t af Heel erg ongesteld in stopweek, stopt na 2e pil van strip Ik twijfel of ik met deze pil moet doorgaan. Aan de ene kant denk ik, is hij niet te licht ivm heftige ongesteldheid, aan de andere kant reageer ik er wel 'heftig' op ivm borsten enz. Iemand een idee ?
Ik gebruik die zelf niet dus kan er niet veel over zeggen, maar het klinkt niet fijn! Ik zal eerder kijken of je op een andere pil kan overstappen. Heb het vroeger zelf ook gehad, misselijk buikpijn etc, toen overgestap naar andere pil en daar had ik nergens last van!
Ja maar welke...... dokter wil me het b-merk voorschrijven van microgynon 30. Daar voelde ik me niet happy bij. Dus vandaar deze lichtere pil.. gedoe ook
Dat kan je gewoon met je ha bespreken, hij ziet als het goed is vanzelf in zijn bestand staan dat jij die pil al een keer gehad hebt en die ook niet lekker werkte, dan zou hij weer opzoek moeten voor een andere pil voor jou!