Ik heb altijd een kort kapsel gehad maar sinds een tijdje laat ik mijn haar groeien (gaat zooo langzaam maar komt nu toch al bijna tot aan de schouders ), alleen na het wassen krijg ik het bijna niet doorgekamd! Welke anti-klit spray gebruiken jullie? En kan dit schadelijk zijn voor je haar? Of hebben jullie andere 'gemakkelijke doorkam' tips?
Het enigste wat mij helpt is shampoo.... uitwassen en daarna cremespoeling (veel) en tijdens het uitspoelen kammen... daarna afdrogen, en weer doorkammen... ----------------------------------------------------------- De rest is allemaal zo duur, anders misschien vragen aan de kapper voor een spulletje
Dankjewel voor de snelle reacties! Die spray van gliss kur, is dat een bepaald merk en waar kan je die vinden ( ben hier niet zo in thuis)? Moet je met een spray je haar nadien nog spoelen?
Het merk is gliss-kur. Je kunt het bij elke drogist halen en soms ook bij de supermarkt (niet bij elke, volgens mij iig bij de albert heijn). Je hoeft het niet uit te spoelen. Je wast je haren, droogt ze en dan sprayen. Ik wacht dan even 1 a 2 minuutjes en dan glijd de borstel door mn haar. Als ik niet spray dan kom ik niet door mn haren heen.
Dat ziet er inderdaad gemakkelijk uit en eigenlijk geen extra werk! Ga ik gelijk morgen eens voor kijken want nu krijg ik het zo moeilijk doorgekamd, het is alsof ik mijn haren kapottrek. Bedankt !
Ik heb heel lang haar. (tot bijna op mijn kont) en ik gebruik altijd de conditioner van de swartzkopf , doorkammer heet die. Ik kom moeiteloos door mijn haar.
Ik gebruik cremespoeling. Meestal let ik niet op 't merk, als het maar voor lang haar is. Een tip voor 't kammen: begin onderaan! Werk langzamerhand naar boven toe.
gebruik na de shampoo alleen altijd een creme spoelinkje en mijn haar is erg lang maar tis echt genoeg
Wat is het verschil tussen de bruine en oranje gliss kur? En kan je de doorkammer van schwarskopf ook gebruiken op droog haar, en moet je naspoelen? Ik twijfel nog een beetje tussen deze twee.
hou je het wel bij met knippen want sommige mensen die hun haar laten groeien doen het niet meer knippen maar das erg slecht dan krijg je gespleten punten en dus ook mega veel klitten!
De doorkammer gebruik je tijdens het douchen, dus je wast je haar, dan doe je de doorkammer erdoorheen, even laten intrekken (kun je ondertussen je lichaam inzepen) en dan uitspoelen.
Hey anstefay, ik laat om de 2 à 3 maanden de puntjes bijknippen . Heb héél fijn haar, weet niet of het klitten daar iets mee te maken heeft?
ja fijn haar klit vaak sneller! gewoon een goeie cremespoeling gebruiken en je zou ook de serum van swarzkopf kunnen gebruiken die heb ik vind m ideaal 2 druppels en het is super zacht gebruik soms geneens cremespoeling. ken je gewoon bij supermarkten drogisterijen kopen.
Sorry, ik bedoel oranje ipv bruine van Gliss Kur. Je hebt nog een andere kleur maar die vind ik stinken, vandaar.