Ik gebruik de friso antilek beker. Dit is ook de enige beker waar ik ervaring mee heb. Ik dacht dat deze goed bekend stond, maar deze lekt toch nog wel eens. Ander nadeel is dat er geen dop of iets dergelijk bij zit, zodat ik de beker niet gevuld mee kan nemen in mijn tas (want dan is alles nat, ondanks anti lek). Met welke antilek beker hebben jullie goede ervaring?
Ik heb alleen ervaring met de avent antilek tuit. Maar helaas is dit ook geen succes. Er zit wel een dop op maar er zit een soort gaatje in de tuit waar toch vloeistof doorheen komt. Niet handig. Ik geeft nu voornamelijk kleine pakjes appelsap etc. vooral om mee te nemen.veel makkelijker. succes met je zoektocht! grt. Sabrin
Hier ook de friso antilet tuitbeker op advies van hier. Ik moet zeggen dat ik er wel tevreden mee ben,. goede prijs/ kwaliteit verhouding ook. Als het ventiel niet helemaal goed zit wil hij wel lekkern ja, maar dit gebeurt eigenlijk alleen als mn zoontje er een paar keer mee heeft lopen slaan op de tafel/ etensblad. Als je het idee hebt dat het ventiel makkelijk losschiet of niet past kun je even contact op nemen met friso en dan doen ze niet moeilijk om een nieuwe op te sturen!
Meestal niet nee, alleen zit er ook een iniminie gaatje naast de tuit (denk tegen het vacuum?) en daar wil nog weleens een druppel uitkomen.
Ik heb de tommee tippee tuitbeker en daar zit een dopje bij dat je voor vervoer erop kan doen. Verder hebben we een rietjes beker, die kan je ook dicht doen. Ook nog een difrax. lekte volgens mij ook niet, maar daar is het antileksysteem uitgehaald, dus dat weet ik niet zeker. Tommeetipee hebben ze bij de etos.
Goede vraag!!! Vanaf dat ons mannetje 4,5 maand was hield hij vaak zelf de fles al vast. Nu hoef ik alleen nog maar te zeggen "pak maar met twee handjes vast" en meneer drinkt een ende weg. hihi Wil van het weekend ook de no spil tuitbeker aanschaffen van nuby geschikt vanaf 6 maanden en hopen dat hij ook echt anti-lek is! Je leest en hoort zoveel verschillende verhalen over diverse merken. Zal denk ik altijd onderwerp van discussie blijven welke nou goed of slecht is, evenals het soort luiers bijvoorbeeld Iemand bekend met playtex? afkomstig uit amerika. Er zijn mensen die deze speciaal op ebay kopen, omdat deze echt niet schijnen te lekken... ervaringen???
we hebben ook al verschillende bekers geprobeerd en bekers van bambino eigen merk van de kruidvat bevallen ons het beste.
Het 'antilek' in antilekbekers slaat vooral op het feit dat ze niet lekken als je kind er mee drinkt. Ze zijn niet bedoeld om zonder lekken mee te nemen in een tas of zo! Dan kun je echt beter de beker leeg in je tas doen en het drinken in een goed sluitende fles met draaidop meenemen en pas overgieten als je kind de beker krijgt. Hier gold trouwens: hoe meer antilek, hoe meer antidrink. Die echte antilek, waar niets uitkomt als ze omvallen, daar kregen ze echt geen enkele slok uit!
hihi dirksmama, dat klopt. Hier een antilek van kruidvat gehad, daar kreeg ik nog met moeite wat uit. Echt ongelofelijk wat een kracht je daarbij moest zetten
Ik heb die van difrax en die lekt niet, soms zit er nog wat vocht in het tuitje en dat komt er dan wel uit. Ook de nuby bekers zijn bij mij favoriet!