ik mag valentijn helemaal niet meer verschonen, hij gilt moord en brand ik zie geen uitslag, zal hij ergens last van hebben ofzo? of is dit weer zo'n leeftijdskwestie...
Fenneke wil dit ook niet meer. Heb maar voor deze periode broekjes gekocht,kan ze blijven staan en kunnen we meteen met het potje beginnen Alleen als ze gepoept heeft blijft ze liggen,heel vreemd..
Sem heeft het ook een tijdje gehad. Het was best een vermoeiende periode. Maar nu hoef ik maar te zeggen dat hij moet gaan liggen en dan doet hij dat. Dus hopelijk is het snel over bij jullie.
dat hoop ik ook, want het is al een tijdje zo en ik word er eigenlijk een beetje gek van hij plast ook gigantisch veel en heeft dus bijna elke 2uur een schone luier nodig en zie er elke keer weer tegenop
Ik ken dat gevoel. Bij ons hielp ook niks. We hebben geprobeerd om hem af te leiden met speelgoed, met eten............ niks hielp. Het was elke keer weer een strijd. Ik heb nu de pull-ups. Dus verschoon ik hem als hij staand TV kijkt. En bij poepen gaat hij nu vanzelf liggen.
Hier is het 's avond ook een groot drama en als hij voor zijn middag tukkie een luier aan moet. Ik leg hem haast in de houtgreep haha
vanavond voor het eerst sinds tijden geen strijd! wauwww... heb hem op de commode gezet, trui uit gedaan en gevraagd of hij woilde gaan liggen en wat denk je.. meneer zegt ja! en gaat liggen... hopelijk komen we hier weer even mee vooruit! hihi..
Justin begon ineens ook te huilen tijdens het verschonen. Hij vond t gewoon niet leuk meer.. En nu gaat het wel weer aardig. Is n periode.