Ik heb me op de site van Oei, ik groei aangemeld een tijdje geleden en ook een bevestegings mailtje gehad, maar ik hoor helemaal niks. Ik zou elke keer als er een sprongetje aankomt een mailtje krijgen, en een e-magazine. Werkt het bij andere mamma's wel deze site? Of ben ik ongeduldig? Gr, Tinkerbel
ik heb me ook aangemeld maar heb hooguit 1 x eens iets ontvangen. ik vond het ook wel handig om te weten waneer zich een sprongetje aandiende. geen idee waar het aan ligt.
gelukkig heb ik het boek en weet ik wanneer ik er 1 kan verwachten, want idd van hun moet je het niet hebben. Ik wacht ngo steeds op de 19wekensprong alarm en de 26sprong hebben we inmiddels al gehad
Hoi,ook ik had me aangemeld maar nog nooit een mailtje van de sprongenwekker ontvangen,grrrrrrrrrrr....
http://www.oeiikgroei.nl/magazines/show ... e.asp?id=1 Dit is de link van het mailtje dat je krijgt. Gewoon het laatste getal ophogen (dus gewoon de 1 weghalen en er een 2 van maken ) en je krijgt het mailtje van het volgende sprongetje... Moet je alleen effe zelf kijken wanneer hij of zij dan 6, 12 of 19 weken is, enzovoort...
@Vahalla Wat bedoel je met de 1 en de 2 weghalen? Ik heb net op de link gekeken maar ik zie niet wat je bedoeld? Tinkerbel
Ik heb het boek ook, maar wat ik me af vroeg.. moet ik nou naar dat weken schema kijken met die zwarte balkjes? of de tekst bij de weken lezen? Welk is nou voor het sprongetje? tinkerbel
het onweerswolkje is de sprong. De zwarte delen zijn de periodes waarin je kan merken dat de sprong op handen is
In je adresbalk (waar http://www.enzovoort staat) staat een adres, dat eindigt op een 1. Die laatste 1 die haal je weg en je typt er een twee voor in de plaats. Of een drie.... Leg ik het zo goed uit?
Ik dacht al dat het aan mij lag, ik heb me met 2 adressen aangemeld maar ik ontvang ook helemaal niks....
Volgens mij ben ik de enige die ze wel krijgt... Te laat.. Dat wel... Meestal zo'n 2 weken na de sprong..
Bij mij werkt het ook totaal niet, heb één keer een mailtje gehad, toen de sprong al bijna voorbij was. En het was ook echt 4 weken na de week die zij aangaven... Maar goed, ik heb het boek, en die is veel leuker. Ik kijk zelf wel op de kalender (schrijf daar handmatig op in welke week we zijn) wanneer de sprongen komen. En dan lekker lezen.
@Vahalla Dank je wel hoor! Nu snap ik wat je bedoeld. En ik snap nu ook dat ik naar het donderwolkje moet kijken. Ik dacht al ik zie zoveel donkere strepen. Bedankt allemaal! Gr, Tinkerbel