Een 'Furby'...is dat nou echt zo leuk?! (Kado vraagje)

Discussie in 'De lounge' gestart door PenK, 8 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    De dochter van mijn beste vriendin wil er zooo graag een!
    Nou is ze binnenkort jarig en hadden wij (vriendinnengroepje) het er over om met z'n allen een mooi/groot cadeau voor haar te kopen ipv. allemaal iets kleins.
    Dit idee kwam eigenlijk omdat ze de hele tijd laat blijken zo ontzettend graag een Furby te willen.

Maar ik ken het eigenlijk alleen van naam...

Is het echt zo leuk als 'ze' zeggen?

2. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    O ja, ze wordt 7 jaar. (ms handig om erbij te vermelden)

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik vond het als kind geweldig!

Ben i staat om er weer een te kopen voor mezelf haha

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb de mijne weggegeven. Ik vond er geen klap aan. Na een week of twee ben je wel uitgespeeld op die leeftijd.

5. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Ik vond 'm ook echt geweldig toen ik jong was !

6. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik vond het als kind heel leuk! En tegenwoordig moet ik altijd even een Furby aanraken als ik die in de winkel zie :p

7. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Maar wat ik niet helemaal begrijp:).....Je kan ze dingen 'leren'???

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja leren praten enzo dat konden die van "vroeger" niet..

9. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik vond 'm geweldig. Heb er een jaar dag in dag uit mee gespeeld en toen mijn broertje oud genoeg was heeft 'ie 'm ingepikt!
    Maar nu staat er een nieuwe in de kast :p Oppaskindjes zijn er aan verslaafd 2 - 4! En ik heb er zelf ook nog de grootste lol om, haha.

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    mijn dochter heeft er een bij elkaar gespaart met der verjaardag. 1e week heel veel mee gespeeld en nu ligt hij te verstoffen. vind hem zelf erg leuk haha.

mijn zoontje vind hem wel helemaal geweldig maar mag er van mijn dochter niet mee spelen want ze wil niet dat hij hem kapot maakt. hij krijgt er nu een van sinterklaas (ons dus) en met de aanbieding van 15%korting hebben we nu 69 betaald inc verzenden.

11. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ligt aan het kind vind ik.
    Mijn dochter is nu 7 en ook al zegt ze dat ze dit soort dingen wil hebben, ik weet dat ze er dan idd binnen een week alweer klaar mee is. Maar zij is dan ook echt geen speelgoed kind.

Als ik jullie was zou ik het overleggen mij haar ouders.
    Wel zonde namelijk als ze er snel op uitgekeken is. Ze zijn toch best wel duur.

12. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Hoe meer je er mee speelt hoe meer ze NL woorden gaan gebruiken. Je kunt ze ook boos maken, of juist heeel knuffelig en lief!

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    moet wel zeggen dat die van ons zo nu en dan vernaderd in de duivel. dat is wel echt eng vooral voor de kleintjes. zelfs mijn dochter 6 werd er bang van. hij zegt dan ik verander ik verander en dan veranderen die ogen, laat hij allemaal boeren en scheten etc en is erg onbeschoft. vind ik wel aan nadeel van deze furby

14. Senna84

Senna84 Actief lid

11 jan 2012
    443
    0
    0
    JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D

Ik heb hem vroeger nooit gehad omdat hij te duur was en daar heb ik nu nog steeds (ben inmiddels 29) een trauma van haha

15. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    HUH??? Echt??? :$:(:$ Je maakt een grapje of niet..? Het klinkt echt heel vreemd zoals je het omschrijft in ieder geval hahaha

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
  17. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    :$*proest*:$
    Moet hier eigenlijk wel om lachen!!!
    (maar kan me voorstellen dat dit voor sommige kinderen eng is...)

18. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    zie filmpje. bij 1min 36
    is echt haha. hebben hem hier al 2x overvoed waarna hij gek werd

19. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    :$ Raaaaar...... :$

20. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    idd raar toch. en moet je voorstellen dat je kind de Furby eten geeft en dan ineens hysterisch is. dat had ik hier dus. ze wilde de Furby niet eens meer aanraken zo bang was ze ervan

Deel Deze Pagina