Hallo, Zat me net te bedenken dat het nou zo reuze handig zou zijn als je met twee Iphones een babyfoon kan maken dus toen ging ik even op zoek naar handige Baby Apps. Ik zelf heb Nursing veel gebruikt in het beging om de borstvoeding bij te houden. En nu heb ik net Peek a Boo en Playphone geïnstalleerd waarbij je steeds dieren plaatjes met het bij behorende geluid te zien en te horen krijgt. Oh en ja ik ben me bewust van het dure speelgoed wat ik mijn zoontje in zijn handen stop... Iemand nog leuke, grappige of handige tips!
ik heb ook wat apps voor mijn zoontje...Een of andere vogel die je na praat... memory en geluiden (zoals auto's en dieren) Dat je apps hebt voor een babyfoon dat wist ik al maar volgens mij moet je dan een webcam ofiets ervoor hebben..Weet neit meer hoe het precies zit want wij hebben gewoon een babyfoon met camera... Ik zelf ben ook opzoek maar moet eigenlijk nog steeds een kaart kopen zodat ik apps kan kopen voor de ipad want ze hebben daar nu woesel en pip enz voor..
Er is er dus een dat je je Iphone bij je kindje legt en dat hij een nummer belt zodra er gehuild/geluid word/is. Maar het lijkt mij wel handig als je gewoon een babyfoon kan maken van te Iphones dus dat je er een bij het kindje legt en dat je aan de andere kan luisteren en evt terug kan praten. Ik heb inmiddels ook een rammelaar geïnstalleerd Bab Air Buggy en die vind hij hier helemaal gaaf. (10 mnd)
Ik heb Baby Brain, voor het bijhouden van borstvoedingen, flesvoedingen, luiers, inhoud van de luiers, slaapjes.