Kleur haar van de (toekomstige) baby..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sensa, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    #1 Sensa, 12 jul 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 aug 2009
    Hoi hoi..

Eigenlijk ben ik hier al een tijdje nieuwsgierig naar..
    Maar het zegt natuurlijk nog niks, maar wanneer krijgt je baby welke kleur haar. Ik ben zelf blond en mijn vriend heeft bruin haar. Ik heb gehoord dat we dan kans hebben op rood harige baby's.. Of is dit niet bepalend? En krijgen we gewoon ee baby met blond of bruin haar. Hihi.. Zijn er meer die dit zich wel eens afvragen? Ik vindt alles leuk hoor! Maar ben gewoon erg nieuwsgierig. :D

En wat voor kleur haar hebben jij en je partner... En jullie baby?

Liefs, Sensa

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Ik heb bruin haar en mijn man heeft zwart haar. Hij komt uit India en is ook donker. Onze verbazing was dan ook groot toen bij de bevalling bleek dat onze dochter echt een lichte huidskleur had en donkerbruin haar. Haar haar is ondertussen nog lichter geworden maar haar huidskleur is wel weer donkerder. Dit hadden we echt allebei niet verwacht, ik dacht altijd dat kindjes van een donkere iemand altijd zwart haar kregen...

3. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Hoi hoi...

Wat leuk om te lezen.. :)
    Inderdaad, ik dacht ook dat donker haar overheerste!
    Wel mooi, een donker kindje met iets lichter haar. Wauw!
    Ik ben daarom ook erg benieuwd hoe ons kindje er uit komt te zien.. (Eerst nog zwanger worden, maar zo leuk om over te fantaseren!)

Liefs, Sensa

4. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Mijn vriend is donker blond en ik heb rood haar , ons dochtertje heeft net als ik ook rood haar . Daar hadden we ook op gehoopt tijdens de zwangerschap . Ik was meer benieuwt of ons kindje rood haar zou hebben dan of het een jongen of meisje zou worden . Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik hoopte op een meid met rood haar en geen jongen met rood haar dit omdat ik in mijn hele leven nog maar een paar keer een knappe rode vent ben tegen gekomen . Maar goed als het een jongen met rood haar was geweest had ik daarom echt niet minder van hem gehouden hoor Haha

5. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Hoi..

Wat kun je dan nieuwsgierig zijn naar een bepaald iets hé?
    Rood harige meiden zien er inderdaad (over het algemeen) leuker uit dan de mannen die ik ken met rood haar.

Wij zitten ook echt te fantaseren hoe ons toekomstig kindje eruit komt te zien. En inderdaad niet eens het geslacht. Maakt ons niet uit.. We vinden beide leuk. En ik denk, ook al krijg je het lelijkste kind wat er is, je bent zooo trots en vindt het kindje toch heel mooi. (Niet lullig bedoeld, maar weet niet hoe ik het anders moet omschrijven!)

XxX

6. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ik ben zelf donkerblond (vroeger altijd goudblond).
    Heb hier en daar wat oranjehaartjes erdoorheen.
    Mijn vriend is middelblond, was vroeger echt wit.
    Ons meisje is wat rossig, net hoe de zon erop schijnt.
    SOms lijkt het gewoon donkerblond, maar soms ook rossig..

Eerste wat mensen altijd zeggen : goh ze is wat rossig''!
    Net of is het zoiets aparts?

7. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Mijn man heeft donkerblond haar dat vroeger lichtblond was, en ik heb donkerblond/lichtbruin haar. Kyra heeft goudblond haar.

8. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik ben blond en mijn man heeft donker haar, ons meisje had bijna zwart haar bij de geboorte en is nu blond maar het kan ook weer donker worden heb ik begrepen :) wij hebben een toverballetje dus, hihi!!

9. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ik heb donkerbruin haar en mijn man bruin, maar hij was tot een jaar of 10 blond en daarna donker geworden. Ons zoontje had bij de geboorte bijna zwart haar en dat wordt nu steeds lichter. Nu zit hij op licht kastanje bruin. Ik denk dat hij niet veel lichter meer zal worden.

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik ben donkerblond en mijn vriend heeft erg donker megakrullend haar en wij hebben een kale baby die nu een beetje haar krijgt voorlopig nog lichtblond!

11. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.154
    113
    Vrouw
    Mijn ex en ik zijn allebei donkerblond en mijn zoontje is nu nog blond :p nou jah het haar wat erop zit want hij is praktisch kaal :p

12. Xociquetzal

Xociquetzal Actief lid

15 jul 2007
    438
    0
    0
    Huisvrouw
    uithoorn
    Mijn vriend is donker blond en ik ook...hij heeft iets lichter haar dan mij, zijn vader (opa van kai dus) heeft rosig haar en Kai heeft precies de zelfde kleur haar als opa...ook iets rosig.....we hebben allebei groen/bruine ogen en kai heeft echt bruine ogen....daar heb ik me wel over verbaast...had verwacht dat ze groen zouden worden..wie weet komt t nog...

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hier ben ik donkerblond (vroeger lichtblond) en mijn vriend heeft donkerbruin haar (Italiaans)... onze dochter is geboren met haar dat wel zwart leek hihi en inmiddels heeft ze lichtbruin/donkerblond haar...

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Ik was vroeger als kind witblond, tegenwoordig meer donkerblond. Mijn man was vroeger goudblond en nu echt heel donkerblond, lijkt soms wel zwart.
    Mijn dochtertje was bij de geboorte goudblond/rossig en is nu heel lichtblond. Mijn zoontje heeft nu diezelfde kleur als zij als baby, dus dat wordt denk ik hetzelfde.
    Mijn oma en tante zijn roodharig en bij mijn man zit er ook een roodharige in de familie, dus dat had ook zomaar gekund.
    Wel leuk hè, altijd spannend hoe de baby er uit zal zien.

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Mijn man zijn haarkleur is donkerbruin, die van mij ook.
    Nathan zijn haar is dus ook erg bruin ( surprise! ) Wel grappig, mijn man en ik hebben allebei groene ogen, die van mij meer blauw/groen en die van mijn man bruin/groen en Nathan zijn ogen zijn echt donkerbruin.

Oeh en rode meiden zijn zo mooi!!

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nathan is lijkt net een klein pindaatje, terwijl wij allebei erg hollands zijn :D

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva is geboren met donkerbruin haar, net als mijn vriend. Maar het werd al snel lichter, nu is het middelblond met een paar hele lichte stukken erin en soms een beetje een rossige gloed. Net als ik :). Wel grappig, ze heeft allebei onze kleuren dus gehad. Ik was trouwens bij mijn geboorte echt rood/rossig. En mijn vriend juist wat lichter dan dat hele donkerbruin dat hij nu heeft.

18. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Hoi, ik had vroeger heel blond en nu heel donkerbruin haar, en mijn vriend is lichtbruin. Ik heb bruin/groene ogen en mijn vriend bruine, Luca is tot nu toe blond, maar ja kan nog alle kanten op als hij mijn haar heeft, maar heeft knal blauwe ogen...Heel mooi, maar beetje raar met onze bruine ogen, haha!

19. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Mijn man heeft zwart haar, ik blond. Ons zoontje had zwart haar bij de geboorte en nu is het een stuk lichter geworden: mooie bruine krulletjes :D

20. Ik heb zelf donkerblond haar, en mijn ex zwart haar.
    M'n zoontje had bij de geboorte donkerblond haar, maar hoe meer haartjes ie krijgt, hij donkerder het wordt (met een rode gloed er doorheen, dus het klopt wel ;))

Deel Deze Pagina