Hallo allemaal! Ik wist even niet waar ik dit moest plaatsen...maar ik heb een vraagje hihi Ben 5 mnd geleden bevallen van een prachtige zoon! Ben erna ook gewoon steeds ongesteld geworden(3 keer nu alweer)...precies op de dag zelf terwijl ik voor mijn zwangerschap na het stoppen van de pil heel onregelmatig was. Alleen nu ben ik 5 dgn overtijd...heb wel al een test gedaan maar had heel veel gedronken en deze was negatief. Denk dat ik morgenvroeg nog eens test...pff het zal toch niet hihi Mocht het wel zo zijn dat ben ik natuurlijk wel blij...maar vind het eigenlijk veel te snel... Iemand ervaring? Liefs Debbie
Oh jeee, hier ook één die na 5 maanden weer zwanger was... Wie weet..... Tis even wennen, maar we zijn er nu helemaal klaar voor! Heerlijk, straks twee boefjes over de vloer!
Ja heb vanochtend getest...negatief...dus moet maar gaan afwachten!Als ik volgende week nog niet ongi ben ga ik er nog maar een test tegen aan gooien. Jeetje hihi...had niet gedacht dat ik alweer zo snel die testen in mijn handen zou hebben en uren kijken naar eens streepje haha. Als het zo zou zijn zou ik heel gelukkig zijn...maar wil liever nog even wachten tot Damien 2 jaartjes is hihi... We zullen zien!