Hallo allemaal wij willen graag een derde kindje en sinds april dit jaar ben ik gestopt met de cerazette pil die ik 4 jaar heb geslikt. Sinds die tijd ben ik nog niet regelmatig ongesteld geweest. De eerste maanden zaten er steeds 14 dagen tussen, toen 17, de vorige maand 28 dagen en nu zit ik op 37 dagen en ben niet ongesteld. Zwanger ben ik nog niet want wegens omstandigheden hebben we het nog even niet geprobeerd. Is het normaal dat ik zo lang aan het ontpillen ben? Ik heb bloedonderzoek laten doen ivm mijn eigen ongerustheid en alle hormonen waren in orde, er was geen sprake van vroegtijdige overgang oid. Ik ben even benieuwd of iemand dit herkend?
Ja dit is normaal. Ik ben eind mei met de pil gestopt. Na 3 jaar aan de pil. Wat je zegt is heel herkenbaar. Eerst hele korte cyclussen en daarna ook in de 30 dagen. Maar gemiddeld kwam ik op 28 dagen. Ik hield het keurig netjes bij met Daysy. Nu zwanger van de 3e.
Oh echt? Ik ben in april gestopt met de pil maar tis nog steeds niet regelmatig. Mijn 1 na laatste menstruatie kwam op dag 46 en de laatste op dag 16….. ik word gek van onzekerheid. Ik kan mijn LH piek ook niet vinden. Nu test ik niet langer dan 5 dagen dus misschien mis ik hem gewoon maar ik geef best veel geld uit aan ovulatietesten de afgelopen tijd….We hebben nog niet geprobeerd om zwanger te raken hoor want ik heb pas net groen licht gekregen om zwanger te raken ivm medicijnen die ik slik. Misschien ben ik er gewoon te spastisch mee bezig maar ik maak me gewoon echt zorgen…..
Hoi, Ik ben eind oktober gestopt met de pil. Daarna natuurlijk zoals in de stop weken de ontrekkingsbloeding gehad. Maar tot vandaag nog niet de echte menstruatie gehad. 2 weken geleden wel heel veel hoofdpijn, raar gevoel in buik, raar gevoel aam borsten. Ik dacht dat ik ongesteld zou worden maar dat was dus niet het geval. Daarna werden klachten minder en verdwenen, eergisteren heb ik rechts onder in mijn buik soms flinke steken en aanhoudende kramp gehad, is dit de eisprong geweest? Ik vind het super lastig heb ook 2 weken geleden een zwangerschapstest gedaan vanwege die vage klachten. Ik hoop eigenlijk snel ongesteld te worden zodat ik weet dat het goed zit. Iemand die hier meer van weet en weet of ik eergisteren misschien een eisprong heb gehad? En wanneer ik dan wel ongesteld word?