Wij hebben qua verzekering uitgerekend wat de kosten zouden zijn van een aanvullende verzekering en wat de kosten anders voor ons zouden zijn. En de kosten van een aanvullende verzekering waren hoger dan de kosten die we nu hebben. dit komt ook omdat ik een geplande keizersnede krijg en dus al wist dat dat ook allemaal medisch zou zijn. En als de AC in 1x goed is is het ook voordeliger dan een aanvullende verzekering..
Begonnen met de pil ; 7 Jaar lang migraine aanvallen gehad. pff huisarts beweerde overigens dat het niet door de pil kwam. nuvaring.. 3 maanden geprobeerd.. bij was t een ramp. ik werk in de kraamzorg dus in witte broeken en had continu door braak bloedingen , werd er mega onzeker van! toch weer overgestapt op de pil. Na mijn zwangerschap wilde ik absoluut geen kinderen meer ( haha ) dus wilde ala minuut aan de anticonceptie. ik wilde graag een anticonceptie die met borstvoeding kon. Ik kwam uit op de mirena spiraal. in 1 woord TOP!. 8 weken na mijn bevalling laten plaatsen. prima borstvoeding kunnen geven en sindsdien geen mentruatie gezien ( check mijn banner hoe oud mijn dochter is ). ik voel t wel dat ik moet mentrueren alleen komt er niks. IDEAAL!.. geen last van dat ding, plaatsen heb ik niks van gevoeld ( en was daar juist zo bang voor ) en gewoon niet meer ergens over hoeven nadenken !!
Ik heb op het moment geen anticonseptie. Hiervoor had ik de koper spiraal...nooit meer! Ik had steeds buikpijn en bloed verlies tussen door. Toen ik daarvoor naar de dokter ging bleek de spiraal ook niet goed te zitten, na heel gedoe van 2 jaar eindelijk eruit laten halen begin dit jaar. Heb nu nergens meer last van en zou ik iets van anticonseptie nemen is hef sowieso iets wat ik zelf in de hand heb. Vind het ook een fijner idee dat niks niks in em lichaam zit wat er niet hoord en waar ik zelf geen controle over heb
Ik heb sinds 1,5maand een koperspiraal en ben er zooooo blij mee! Ik voel me zoveel beter dan tijdens hormonale anticonceptie. Amper meer hoofdpijn, Mijn huid wordt langzaam aan beter, ik heb weer een libido. Ja mijn menstruaties zijn heviger en langer. Ja ik heb pijn bij mn eisprong...Maar die 20 dagen in de maand dat ik me 500% beter voel dan tijdens het pilgebruik die maken het het waard! Heb ooit ook een Mirena gehad. Wat een klote ding was dat zeg. 3 weken per maand bloeden, geen libido en mijn hele lijf voelde zwanger :O