Hoi allemaal, Ik zou graag van jullie willen weten welk anticonceptie middel jullie gebruiken na jullie bevalling en hoe deze bevalt. Ikzelf heb namelijk jaren de pil gebruikt en nu na mijn bevalling weer. Maar eigenlijk heb ik geen zin meer in de pil. Ik heb ook overwogen om de Mirena te nemen of de prikpil. Maar toch houden de negatieve verhalen me een beetje tegen. Kortom, ik wil graag iets anders maar weet dus eigenlijk niet zo goed welke. Dus graag jullie reacties en jullie ervaringen met de middelen. Deze zijn erg welkom, misschien dat ik dan eindelijk eens een keuze kan maken
Heb niet veel negatieve reacties over de mirena spiraal gelezen hoor, alleen dat hij pijnlijk was bij het inbrengen en sommige mensen kregen krampen daarna. alle negatieve reacties zijn van mensen die nog niet bevallen zijn. Ik ben al bevallen dus kies voor de mirena spiraal.
de mirenaspiraal, ik heb geen klachten gehad bij plaatsen en verwijderen. ook geen klachten na het plaatsen. maar inderdaad ,ik had al 2 kids op de wereld gezet. groetjes diana
mijn keuze staat er ook niet bij, namelijk steraliseren. Dit gaan ze gelijk doen tijdens de keizersnede. De mirena heb ik gehad na de geboorte van ons zoontje en ik heb er dus echt hele slechte ervaringen mee. Ik heb hem 4 maanden gehad en heb 4 maanden gevloeid, buikpijn gehad en was echt niet tevreden terwijl ik dus wel degelijk bevallen ben.
Ik heb nu voor de tweede maal de mirena. Ben er erg tevreden over. Na het uithalen ook veel sneller zwanger dan na pilgebruik.
Ik slik de minipil, omdat ik bv geef. Dit was (na condooms uiteraard) volgens mijn ha het beste. Condooms vind ik 10 x niks.
Ik ga zeker niet meer voor de pil, want die slikte ik nu ook, en toch zwanger... Denk dat ik maar spiraaltje probeer.