Wanneer was jullie eerste menstruatie na de bevalling? Mijn dochtertje is inmiddels 4 maanden en nog steeds niets..... Ik geef al ruim 5 weken geen borstvoeding meer dus daar kan het niet aan liggen en zwanger ben ik ook niet (voor de zekerheid een testje gedaan )
Ik pas na een kleine 6 maanden maar ik heb wel tot ongeveer 4 maanden borstvoeding gegeven dus ik weet niet of je het wel echt kunt vergelijken dan. Maak je maar geen zorgen, volgens mij is het best normaal dat het een aantal maanden duurt eer je terug ongesteld wordt. Komt vast goed!
Hier alleen de eerste weken borstvoeding gegeven en ik heb 5/6 weken gevloeid na de bevalling, toen 2-3 dagen niets en direct ongesteld geworden. De menstruatie duurde bijna 2 weken!
Ondanks dat ik volledig borstvoeding geef ben ik bij beide kids met 7 1/2 week al weer ongesteld geworden. Per persoon is het zo verschillend, Is gewoon niet te vergelijken. Geef je borstvoeding of niet, zelfs dat maakt dus eigenlijk niet uit. Ik geef dus volledig borstvoeding, gewoon om de 3 a 4 uur, zelfs snachts nog. En toch nu al weer ongesteld. terwijl een vriendin van mij geen borstvoeding geeft en pas na 7 maanden weer ongesteld was.
Ik was 4 weken na m'n bevalling licht ongesteld (ondanks bv!) en netjes 4 weken daarna "gewoon" ongesteld geworden.. Zegt dus allemaal niets
Ik ben na 8,5 halve maand pas ongesteld geworden, maar heb 8,5 mnd bv gegeven, gestopt een week na m'n eerste ongi
Bij de eerste heb ik 5 weken borstvoeding gegeven en werd ik na 3 maanden weer ongesteld en nu bij de tweede heb ik geen borstvoeding gegeven en wacht ik nog steeds op mijn eerste menstruatie terwijl de kleine volgende week alweer 3 maanden is. Het zegt dus helemaal niets...
Bij de eerste (geen bv) ben ik na 3 maanden weer aan de pil gegaan, tot die tijd niet ongi geweest. Twee jaar geleden na miskraam na 4 maanden voor het eerst en het duurde toen nog 4 maanden en een hormoonkuur om de cyclus weer op de rit te krijgen. Sinds vandaag wat bloedverlies, lijkt erop dat het deze keer dus al na 6 weken op gang komt.
Ik ben na 4 weken weer aan de pil gegaan, toen was er nog geen menstruatie geweest. Zit nu in mn stopweek van de pil maar ben nog niet ongesteld geworden. Ik geef overigens geen borstvoeding! Bij de 1e werd ik na 4 weken weer ongesteld (geen bv en geen pil)
Hier nog niets! Heb helaas maar 2 weken borstvoeding gegeven. Daar kan het dus niet aan liggen dat er nog geen ongi is. Maar eh...het maakt mij niet uit, zit er niet op te wachten . Ben nog niet weer aan de pil, want wil eerst weer een paar normale cyclussen hebben gehad. Dan weet ik zeker dat alles nog "werkt" zo na de keizersnee.
Gaat lekker hier, gelijk zo onregelmatig als wat. De eerste keer netjes 6 weken na de bevalling en afgelopen zaterag was het weer raak. Zit er verdikkeme maar een week tussen. Hopen dat het hier bij blijft en m'n cyclus weer normaal wordt want ik wil niet meer aan de pil.
Hier pas na twee jaar. Ik doe wel aan langvoeden en nu aan tandemvoeden dus ik ben is curieus hoe lang het deze keer gaat duren.
9 weken na ks....1 week bv gegeven. Nu afwachten hoelang het gaat duren ( sinds gisteren namelijk begonnen)had voor deze zwangerschap namelijk pcos en geen cyclus.
10 weken na KS, 2 dagen heel heftig en nu valt het best mee... ik heb trouwens 5 weken BV gegeven waarvan hij 2 weken niet goed gedroken heeft.