welke anticonceptie

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sim, 7 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Hier ook de mirena. De 130 euro moest ik bij de apotheek eerst zelf betalen, maar kreeg ik via de VGZ helemaal vergoed. De touwtjes voel ik trouwens ook helemaal niet hoor. Ook niet tijdens het vrijen. Ik heb er in het begin wel heel erg last van gehad, Ik was ongeveer 6 weken continue ongesteld, stond op het punt om te bellen om hem eruit te laten halen. Gelukkig nog even gewacht. Ik heb er nu helemaal geen last meer van en heb geen omkijken naar een pil of condoom ofzo. Vind het wel ok zo.

2. sim

sim Niet meer actief

zo'n ring wat is dat dan en hoe werkt dat? ik durf geen spiraaltje te nemen... mijn moeder heeft vroeger een verkleving er van gehad en een hoop ellende, nu zullen die dingen wel verbeterd enzo zijn, maar ik durf het gewoon niet...

3. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36

nee hoor hij wordt volledig vergoed!

4. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik heb ook een spiraaltje gehad en hoefde er niks voor te betalen,alleen bij mij is hij er alweer uit want ik kan er niet tegen.
    Heb nu tegen mijn zin in weer de pil maarja je moet wat,over ongeveer 2 jaar willen we toch een 2de.

5. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    Dus jullie voelen de draadjes dus niet, das beter!
    Ik las het op de site van mirena.nl en toen begon ik dus te twijfelen.

Tegen mij zei de gyneacoloog(nacontrole) dat als ik het bij de huisarts deed ik de Mirena moest kopen bij de apotheek waarna ik het geld terug krijg van de verzekering. (trias aanvullend)

Als ik het laat plaatsen bij de gyneacoloog in het ziekenhuis hoef ik het niet bij de apotheek te halen omdat ze deMirena in het ziekenhuis ook hebben.Rekening van het ziekenhuis kan ik gelijk afgeven bij de trias stand in het ziekenhuis en zo hoef ik dus ook niets voor te schieten.

Mijn gyn zei wel dat hun aanraden om het mirena spiraaltje na 3jaar te vervangen.

Deel Deze Pagina