Hoi hoi Even een vraagje. Nu gebruik ik Ministat van Organon (combinatiepil) en ben ongeveer 3 weken geleden een paar pillen vergeten in te nemen......ik neem normaal geen stopweek, omdat ik niet zo goed tegen de hormoonschommelingen kan. Twee weken geleden ook een flinke blaasontsteking gehad. Hiervoor antibiotica gehad en de klachten waren zo erg dat ik niet eens kon fietsen..... De dokter verteld dat ik zeker wilde weten of ik niet zwanger was, omdat ik ook wat rare andere klachten had, die me deden denken aan de zwangerschappen die ik hiervoor gehad had. Negatief. Zelf een paar keer getest, eigenlijk was daar niets op te zien, misschien een indroger, maar dat was het. Die week daarna weer een lichte, maar een 1-dagskuur peniciline voor gekregen, was eigenlijk de dag erna over. Al die tijd heb ik mijn pil elke dag gewoon ingenomen en op hetzelfde tijdstip van de dag. Nu heb ik afgelopen weken ook last van mijn borsten (doen zeer aan de zijkanten, gevoelig, donkere tepels, grotere maat) buikpijnen (nog steeds, ook steekjes in de onderbuik, maar het is moeilijk verschil te voelen tussen baarmoeder en urinebuis), enorme stemmingswisselingen, ik herken mezelf niet meer! Ik slaap prima en geen stress te bekennen. Nu ben ik midden in een strip gestopt vanmorgen, in de hoop dat dat me duidelijkheid geeft. Toch voel ik me vreemd. Opgeblazen buik, snel vol, misselijk van 1 (!) bonbon enz enz.... Is er een verschil met bloeding als je zwanger bent of niet in je stopweek? Ooit slikte ik niet door en had ik misschien 3 dagen een bloeding en daarna niet meer in de stopweek. Ik slik al bijna 2 jaar dezelfde, en heb nog nooit zulke klachten gehad.....morgen ga ik naar de dokter om mijn urine opnieuw te laten testen om een blaasontsteking uit te sluiten. Ik heb al een week geen klachten meer met plassen. Wel veegde ik vanmorgen bruin af (terwijl ik vandaag pas mijn stopweek heb ingelast, en op het tijdstip van plassen had ik m gewoon nog in kunnen nemen, normale tijd) Ik heb regelmatig gevreeen met mijn partner, niet echt bijgehouden wanneer, we gaan er van uit dat de pil veilig is. Ook zei de apotheek dat de AB geen invloed had op de anticonceptie........