Wij gebruiken al een hele tijd molenaarspap. Het is niet duur, makkelijk in gebruik, en ons dochterjte vind het lekker..... Maar nu hebben ze het uit de handel gehaalt. Bij ons in de buurt niet meer te verkrijgen. Wie van jullie gebruikte ook deze pap? En waar kan ik nog meer kijken voor deze pap?
De verkochte het bij ons bij de DEEN en de VOMAR.... maar nu niet meer. ze hebben het hun assotiment gehaalt zeggen ze.... Baal er erg van
kom je wel eens bij de Aldi? die verkopen albona 7 granenmeel, is het zelfde als molenaar. op een ander forum werd dezelfde vraag gesteld, iemand daar had een mailtje gestuurd naar Molenaar. het is uit de handel gehaald, omdat het te weinig werd verkocht. groetjes,Miranda
Heb het toevalling van de week 1 pak gekocht, bij die molenaarspap hoefte ik alleen de fles pap zeg maar de schudden bij die andere pap moet ik nog roeren. vond het een fijne pap die molenaars en niet duur.
Net boodschappen wezen doen bij Super de Boer en daar heb ik een paar pakken mee genomen. Hij stond daar nog volop!