Welke antilekbeker?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door juf Mariska, 26 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Welke antilekbeker is bij jullie favoriet?
    En hebben jullie er eentje met een tuit of een rietje?
    Zie door de bomen het bos niet meer ....
    Het is voor mijn meisje, ze wordt over 3 weken 1 jaar.
    Tips zijn welkom!!!
    Die van de hema bevalt wel, maar krijg hem altijd zo lastig open en als er dan nog wat drinken inzit, ben ik helemaal nat! ;)

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik had zowel tuitbeker als rietjesbeker van nuby, rond 10 maanden overgestapt van tuit naar rietjesbeker.

3. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.961
    3.973
    113
    Tuitbeker snapte ze hier niet rond die leeftijd, rietjesbeker wel. Ik wilde eerst een met handvaten, dus een nuby gekocht. Nu heb ik die van de hema, zijn net zo goed maar wel stukken goedkoper.

4. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dr Brown super beker en lekt echt geen druppel

5. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Iemand ook tips voor kindje bijna 7 maand. We hebben een difrax en nuby tuitbeker, beide kauwt ze op maar drinken alleen wat ze toevallig binnen krijgt.

6. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    de Nuby tuit en rietjesbeker

7. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik gebruik de tuitbekers uit het pakket van de baby dump. En die zijn echt geweldig! Als je hem op z'n kop houd komt er wel drinken uit de gaatjes maar bij de deksel lekt het absoluut niet.

8. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Nooit antilek gebruikt en dat ga ik nu ook weer niet doen, schijnt niet heel goed te zijn voor hun mond ontwikkeling............

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.806
    4.191
    113
    De kiddyboo antiknoei beker. Heel goed voor de mondspier ontwikkeling

10. Kattekit

Kattekit Bekend lid

10 okt 2011
    532
    0
    0
    Ik gebruik rietjesbekers van de prenatal, tuitbekers snapt ze niet. Ben daarnaast aan het oefenen met zelf drinken, maar dat gaat nog niet helemaal lekker.

Die anti-lekbekers van de hema vind ik een drama, krijg ze inderdaad niet fatsoenlijk open, die gebruik ik nu zonder deksel om te oefenen met gewoon drinken

11. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    360 graden beker (niet van avent!!!!!)... Anti lek ja, anti knoei nee.... Maar wel.ideaal zolang ze er niet mee gaat gooien. Zo leren ze uit n normale beker drinken. Geen rietje, geen tuitje, ideaal!!!!

12. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
  13. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Voor mn zoon had ik toendertijd een nuby tuitbeker. En toen hij de platte tuit snapte van avent gebruikte ik die. Oefenen met een gewone beker deed ik in bad en later ook gewoon ipv de tuitbeker.

Voor onze dochter ben ik begonnen met de nuby tuit met 7maanden en sinds gisteren gebruik ik de 360graden beker van avent. Is niet geheel knoeivrij maar hij lekt niet. Onze dochter had vrij snel ontdekt dat als je de nuby beker op zn kop op de tafel drukt steeds dat er dan roosvicee uitkomt en je daar heeeeeerlijk met j handjes ingaat lekker kan kliederen ;)

14. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Sassie, werkt de 360 beker van avent goed? Heb zelf de.kiddyboo en ben er heel tevreden over. Hoor over de avent tot nu toe alleen.maar slechte verhalen. Probleem is dat mm moeder de beker uitgekookt heeft, en hij nu heel moeizaam dicht draaid, en de dop klikt niet meer vast. Alleen verkopen ze hier alleen die van avent....

15. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Hier de mepal antiek beker met tuit

16. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk

Hij doet wat hij moet doen. Ik heb hem sinds gisteren in gebruik dus heb nog niet heel veel ervaring. Maar dochter kan er nu al aardig uit drinken terwijl ze langer deed over de tuit om er wat uit te krijgen Je moet er alleen op letten dat je de doorzichtige schijf die erin zit op de goede manier erin doet anders is het anti-lek principe weg. Ik heb hem even in bruikleen van een vriendin van me en die zei dat ze niet wist of hij in de vaatwasser kon dus ik was hem met de hand af.

17. Annette123

Annette123 Niet meer actief

Ik heb de nuby met zachte tuit. Ik begon ook met 7 maanden te oefenen , maar ze snapte er niks van en met 8 maanden kon ze het opeens. De harde tuitbeker ga ik vanaf nu proberen.

18. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.806
    4.191
    113
    Ik heb beide bekers maar verkies echt de kiddyboo boven de avent.

19. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Volgens mij is 'antilekbeker' een eufemisme voor 'antidrinkbeker'.
    Ofwel je kunt er uit drinken, maar dan lekken ze toch, ofwel ze zijn zo lekproof dat je het drinken er met geen mogelijkheid uitkrijgt.

Hier dronken ze onder begeleiding uit een normale beker of mok, of als ze zellufdoen wilden, een rietjesbeker of iets met een bidondop.

20. Venice

Venice Actief lid

15 nov 2011
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij een kindje van 11 maanden zou ik zeker voor zo'n 360 oefenbeker gaan.
    Nooit een tuitbeker hier gehad en niet gemist ook.

Deel Deze Pagina