Welke app babyfoon

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Marloess, 9 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marloess

Marloess Lid

9 aug 2011
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Wij hebben thuis een babyfoon, maar nu hoorde ik van een vriendin van mij dat je ook een app als babyfoon op je telefoon kan installeren. Ik heb een LG.
    Ik wil hem gebruiken als ik op dinsdag ff een 15 min weg ben om ons dochtertje van school te halen.
    Welke app kan je installeren op je telefoon, en hoe gebruik je hem dan? Leg je je telefoon op het kamertje, of de ipad?

Groetjes,

Marloes

2. Marloess

Marloess Lid

9 aug 2011
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    En is zo'n app goed qua bereikbaarheid en afstand?

3. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Wij hebben de babyfoon 3G app allebei op onze iPhone staan en op de iPad. De app is zeer gevoelig voor geluid, werkt echt perfect. Met 3G/4G verbinding nog niet veel gebruikt, maar met WiFi werkt de app uitstekend. Ook op vakantie in het buitenland gebruikt. Qua afstand weet ik het niet zo goed. Hoe ver is de school van jullie huis af? Ik laat de iPad op zijn kamer en neem m'n telefoon mee. Valt me nog mee dat er trouwens nog niet negatief gereageerd is op het feit dat je je kindje 15 minuten alleen wilt laten. :$ ;)

4. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik zou (voor binnenshuis gebruik) bang zijn dat de verbinding wegvalt zonder dat ik het in de gaten heb, of dat iemand mn internet hackt en naar mn baby ligt te kijken met de verkeerde bedoelingen..

Ik zou zelf mn kindje niet alleen thuis achter laten, maar dat vraag je niet :) daarom zou ik de alecto DBX 82 adviseren. Deze gaat tot een reikweidte van 3000m en is de enigste babyfoon die 3km bereik heeft.

5. Marloess

Marloess Lid

9 aug 2011
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die babyfoon hebben we ook.
    De school is 5 min lopen door een woonwijk heen. Ik vraag me af of die babyfoon dan goed werkt, omdat je langs huizen loopt, en of hij dan nog goed werkt qua bereikbaarheid.
    Maar goed dat is een kwestie van testen.

Ik zie zelf het probleem niet zo trouwens. Hij ligt in bed, eruit klimmen kan hij nog niet ( hij is nu bijna 15 maanden), het traphekje is dicht.

Ik ga het proberen van die app. Ff kijken of het goed werkt.

Bedankt!

Deel Deze Pagina