Ik vind het heerlijk om af en toe een spelletje op mijn telefoon te doen. Ik wissel vaak af want word ze na een tijdje ook wel ineens zat. Nu een heerlijk rustgevens puzzelspel. 'I love hue' Je moet dan een kleurpatroon maken. Wat speel jij nu? En waarom?
Game of war, Landleven, Hayday, Meerdijk (GTST) Niet allemaal te gelijk maar wissel daar vaak in al blijft landleven en Meerdijk wel dagelijks
Ik speel al een hele tijd (2 jaar denk ik) Clash of Clans en ik ben daar co-leider van een hele fijne en actieve clan. Daarnaast speel ik graag 2048. Dat is nou een puzzelspel waar ik rustig van word. Even logisch nadenken en gewoon naar de 2048 toe werken. En dan naar de 4096 etc. Ik moet het elke dag wel een keertje uitspelen. Typ gewoon 2048 game in de browser en je hebt hem meteen te pakken.
Roofbot vind ik heel leuk. Gewoon simpel puzzel spelletje. Ik hou niet (meer) van heel ingewikkelde spelletjes die je eerst moet leren zeg maar. Mario Run vond ik ook wel leuk. Maar daar heb ik alleen de gratis levels van. Niet leuk genoeg om te betalen. Skyfish is ook leuk. Gekocht om op m'n telefoon te spelen (beetje Zelda achtig spel als je dat wat zegt). Maar ik speel hem nu eigenlijk voornamelijk op de Apple TV.
Township, simpel en rustgevend. Enige spel wat ik speel. Dat met die kleurtjes! Knap hoor ik ben zo kleurenblind ik zou t niet kunnen!
Als je kleurenblind bent is wordt het een heel frustrerend spelletje ja haha Verder lijkt het moeilijker dan het is. Het brengt wel voldoening het vak helemaal op volgorde te krijgen.