Mijn apps zijn: -Alarm ringtone. (leuke alarm geluidjes) -Appie. (erg makkelijk met boodschappen) -Buienalarm. -Facebook. -Free music download. (elk nummer die je maar kan bedenken downloaden en bewerken) -Fruit slice (verslavend spelletje) -Jewels (bejeweld spelletje) -Ladyscalander (om je cyclus in bij te houden) -Google maps. -Nu.nl -Rainy days. (hoort bij buienalarm) -MSN. -Whatsapp. -Youtube.
Hey meiden. Ik heb sinds maandag een samsung galaxy. Heb nu buienalarm gedownload. Alleen klopt er iets niet. Er staat dat de zon schijnt, al valt de regen met bakken uit de lucht.... Het grafiekje klopt wel hoor. En de temperatuursaanduiding doet het niet. HEt is 0.0 graden. Waarschijnlijk heb ik iets niet goed staan. Maar weet iemand wat?? en hoe ik t kan veranderen. Welke versie van msn moet ik hebben>?
Ik heb: miren browser opera mini (betere internetbrowser) skype (lekker gratis mobiel bellen met mijn vriendin in het buitenland) whatsapp angry birds angry birds rio handcent sms wikimobile youtube buienradar 4 in a row unblock me antivirus avg pink pad snes9x ex mouse trap mahjong google sky map De apps in het roze gebruik ik het vaakst, en vind ik ook het leukst/best. @ Truus: werkt dat niet via gps? En heb je dat wel aan staan dan? Anders vind ie je locatie niet.
Facebook Whatsapp Viber (gratis bellen en smsen) KNMI Telegraaf Abn Amro saldo checken JOnOTpro (scannen) Kpn onderweg ANWB in het park Games Sims3
En doen andere aps met gps het wel dan? (bijv je navigatie, oid) Ik heb geen Samsung, anders keek ik even voor je waar het aan kon liggen. Ik heb wel nog een andere instelling die ik moet aanzetten voor de gps werkt. Maar dat is bij mij de locatie zoeken. weet niet of jij dat ook hebt?
K heb een blackberry, maar kan die angry birds echt nergens vinden? Of is dit spelletje ook niet beschikbaar voor de blackberry?
Uiteraard op nummer 1 What'sApp, maar meer omdat het gewoon makkelijk is!! Daarna komt absoluut Wordfeud!!! Heb 15 spellen tegelijk open staan ofzo!! Haha
Ja, de navigatie doet het. HIj kan dus wel mijn locatie vinden. Hoewel hij wel; zoeken naar gps zegt. :
maar zoeken naar Gps, dan heeft hij het toch niet gevonden? Plan eens een route dan? Of probeer eens een app zoals google sky map? Als die het doet, dan heeft ie je locatie wel.
aaah ik zie het! Bij mij gaf die de foutmelding ook (heb hem net gedownload) en de locatie moet via een draadloos netwerk worden bepaald. Als het goed is zie je bij je instellingen in de telefoon staan draadloze netwerken aan of uitzetten (bij mij staat er onder: Locatie bepaald door wi-fi en/of mobiele netwerken.) die moet dus ook aan, en nu doet ie het!
Even kijken wat ik (allemaal) heb: - De kranten app (diverse kranten in 1 app) - Hyves - Facebook - What's App - SNS Saldo - IMDb - Weer.NL - TuneIN radio, online radio - Waar maar Raar - Zedge (duizenden ringtones en wallpapers, ideaal!) - Buienradar - Zoek de verschillen - Drag racing - Wordfeud - Superdeal - Jewels - SweetNspice (de heerlijkste recepten) - New to 50 (Waarschuwing, zeeeeer verslavend) - Dragon, fly! - Twitter - Appie - Angry birds - YouTube Nou, dat was het alweer
Mayron heeft volgens mij de meeste apps op mijn mobiel gedownload, dus zal zijn favo's er ook op zetten voor de kids hier Mijn apps: telegraaf rabobank moz oceanwaves (erg zen haha) calorieteller whatsapp facebook msn talk hyves nu data counter widget reisplanner aanbieding (alle aanbiedingen van alle supermarkten op een rijtje) marktkraam (marktplaats) stop mosqiuto (ik had een mug en deze schijnt een piep te zenden waar muggen niet tegen kunnen) skype hebrew translation (israelische schoonfamilie) stopwatch free music download shazam flashlight image faker where's my droid my shopping list albert heijn nederlandse kranten camera360 zombiebooth Mayron: Super mario puzzle Fart Sound board Talking Tom Angry Birds Talking Santa Talking Luis Lion Kid TV Kid Memory Card game Monster Memory Talking Emily baby Haan, kip en hoen (voorleesboekje, heel leuk) Dora Memory
Ik heb een BB 9780 met daarop: Whatsapp Facebook Hyves Youtube Twitter TuniIn Gems XXL-Free NAvita Translator A+ picture effects WeatherTrax Discount calculator Ringtone composer Bankieren van de Rabobank Emergency I.C.E (kun je al je medische gegevens invullen enzo altijd makkelijk) Telegraaf Mobile data alerter OurGroceries QR code scanner Wallpaper changer van Crackberry Verder staat er standaart al msn en bb ping op
Heb sinds vorig weekend een nieuwe telefoon. Samsung Galaxy S En daar heb ik nu ook een paar apps voor gedownload. WhatsApp. (word veel gebruikt) Twitter ( ook vaak gebruikt) Hyves Buienalarm Buienradar Yahtzee Angry Birds TuneIn Android Assistant Youtube MSN
Ow ja, ik moest advanched task killer downloaden van die jongen van de phonehouse. Dus die heb ik ook. Nu heb ik; * Advanched Task killer * buienalarm * hyve * whatsapp