ik heb 1 goede crème van kruidvatmerk die ik overal voor gebruik, overdag, snachts en voor onder mijn ogen en that't it! Tuurlijk heb ik ook weleens een oogcreme en apparte dag en nachtcreme gekocht, zelfs antirimpelcreme hahaha maar nu zag ik vanmorgen koffietijd en daarin werd nogmaals gezegd dat al die crèmes echt bullshit is en echt niet nodig is en niet helpt, dus ik laat me nooit meer verleiden tot het kopen van dure crèmes hoor
Ja! Was Jetske Ultee die dat zei he? Is echt een goeroe op dat gebied en zij weet echt waar ze het over heeft hoor! Het werkt namelijk echt niet, maar dan ook echt niet! Zo is een spf in een dagcreme ook helemaal niet goed. Een spf zorgt er voor dat eventueel aanwezig werkende bestanddelen in een crème minder gaan werken. Het is pure commercie! En vaak met zoveel troep erin dat het eerder slecht dan goed is voor je huid! Ik gebruik overigens haar lijn, prima spul, waarvan ik zeker weet dat er echt alleen ingrediënten inzitten die bewezen wél wat doen voor je huid! En die niet irriteren
Ik gebruik nooit iets en soms schatten ze me 10 jaar jonger dan dat ik ben dus niks gebruiken werkt wel
Ik gebruik al die spullen dan ook niet. Heb van mezelf wel een droge huid, dus ik smeer mezelf na het douchen en soms voor het slapen wel in met vaseline of uierzalf.
Ja hahaha ik ben nu ook echt overtuigt tjonge jonge wat worden we voor de gek gehouden met zen allen met al die dure reclames!
Ik gebruik 's winters een dagcrème van Nivea, bij de Action vandaan. 's Zomers alleen zonnebrandcrème. Heb niet het idee dat de dure merken beter werken.
Af en toe gebruik ik wel die crème voor wallen onder je ogen van mijn vriend. Het zal wel niet werken maar psychisch voel ik me dan beter Voor een droge huid kan je ook een badje nemen met olie. Wel niet je haren spoelen met het badwater
Ik heb al jaren dure gezichtscrèmes gebruikt: Dior, Lancome, Shiseido, Chanel en ik kan het ook bevestigen: het werkt geen meter! Ik moet echter dagelijks een crème gebruiken want heb zeer droge huid. Nu gebruik ik crèmes van Duitse merk: dr Scheller (10 per potje) en natuurlijke oliën: aragan, jojoba en druivenpitten. Het werk super en is goedkoper. Ik heb ooit gelezen een artikel waar ze twee crèmes met elkaar gingen vergelijken: gewone Nivea crème en peperdure crème van La Mer. Een vrouw heeft een tijdje op een helft van haar gezicht Nivea gebruikt en op de andere helft La Mer. En wat denken jullie: Nivea won! Dus voor mij geen dure crèmes meer!!!!
Ik gebruik al jaren een fijne creme van garnier. Niet te duur en het zal vast niet helpen, maar ik heb een droge huid en ik vind het wel fijn om iets te smeren. Doe dat overigens alleen in de ochtend na het douchen.
Een dag, nacht en oogcreme is reinste ONZIN Als een product niet mild genoeg is om op je ogen te smeren is het dat ook niet voor je gezichtshuid.. sowieso NOOIT een crème of reiniger kopen met alcohol of parfum erin. Zelf gebruik ik de producten van Jetske Ultee ( uncover skincare) zonder alcohol en parfum en met ingrediënten die ECHT wat uithalen voor je huid zoals glycolzuur, vitamine C 5%, niacimide dure potjes zijn gewoon dikke onzin.. je betaald voor de naam.. Ook ooit Chanel crème gehad.. 90 en vol met parfumwalm en alcohol... zeer irriterend en uitdrogend.. ik koop voortaan liever producten die ECHT werken met actieve ingrediënten die niet irriteren en echt helpen. En de NUMMER 1 tegen huidveroudering: ZONNEBRAND!! 90% van de rimpels en pigmentvlekken etc komt door de zon.. Ook op winterdagen zoals vandaag: smeren!!! het liefst factor 30 of hoger. check de blog van jetske ultee eens en er gaat een wereld voor je open.. Dr. Jetske Ultee - Hoe het zit met huidverzorging - Homepage @ TS; vanmorgen in koffietijd was toevallig Jetske Ultee, die heb je dus gezien
Ik ben heel tevreden met de dagcrème van de Aldi, die is volgens mij ook als één van de besten getest. (Biocura is het merk) Ik smeer 'm 's avonds als ik m'n gezicht heb gereinigd en voor de rest noppes.
Hier DE nummer 1 tips die je moet weten: Dr. Jetske Ultee - Hoe het zit met huidverzorging - Homepage Hier kun je overigens gratis een online huidanalyse uitvoeren: Huidanalyse
Welk zonnebrand gebruiken sommigen van jullie dagelijks precies voor het gezicht? Vind zonnebrand creme zo vettig/plakkerig. Zelfs de zonnebrandmelk.
Ik gebruik die van uncover van jetske, maar er zijn ook genoeg zonnebrandcremes voor de vette gezichthuid zoals biodermal alleen daar zit dan wel vaak weer parfum en andere zooi in
Hihi, dat heb ik ook gelezen en sindsdien gebruik ik ook gewoon de ordinaire blauwe pot. Nu heb ik sowieso een droge huid, dus dat vette vind ik fijn. De zonnebrand van Lancaster (factor 30) vind ik fijn als dagcreme. Die is wel vet, maar niet op zo'n manier dat je ervan gaat glimmen. En ik hou van de geur van Lancaster, das jeugdsentiment.
Dus welke crème kun je nu het beste gebruiken dan? Serieus ik word gek van alle adviezen etc. Ik ben dus ook zo'n consument met honderden duren merken in de kast pppffffff :x