Wat gaan jullie doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door 1ste Wondertje, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1ste Wondertje

1ste Wondertje Niet meer actief

Lijkt me leuk om naast een wat gaan jullie eten pagina, een wat gaan jullie doen pagina te maken.

Ik heb niet alle topics doorgelezen, dus weet niet of er al zoiets bestaat.

Ik heb vandaag een beetje opgeruimd en veel visite ontvangen. Morgen ga ik met onze waterrat zwemmen.

2. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    ik heb vanmiddag met mijn 3 meiden en een vriendinnetje gezwommen in de tongelreep in eindhoven...

morgen een historische dag , voor het laatst naar het CB..... ben daar niet rouwig om....grijnss ..... en morgenavond heb ik avonddienst.... das minder....blehh

3. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Ik heb vandaag gewerkt, morgen een half dagje werken en daarna naar de tandarts :( de rest van de middag lekker vrij. Nog geen idee wat ik dan ga doen. Misschien wel helemaal niks :D

4. 1ste Wondertje

1ste Wondertje Niet meer actief

Oh fijn naar de tandarts :( Heb er nooit zoveel zin in want ze vinden altijd wel wat (al was het alleen maar om het geld ;))

5. renima

renima Actief lid

25 okt 2010
    232
    0
    0
    Eigenlijk niet veel, zit ziek thuis ivm keelamandelen verwijderen vorige week, dus ik ga lekker boekje lezen, beetje computeren en aan het einde van de middag mijn lieve meisje van de creche halen.

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik ga straks m'n boefje een fruithapje geven.

Dan gaat hij even naar bed en ga ik opruimen en vanmiddag gaan we even naar het winkelcentrum toe.

7. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hier heerljk 4 dagen vrij nu...
    Heb al een wasje opgeruimd en opgehangen... en er zit er nu eentje in de wasmachine... zoonlief ligt nog op het grote bed tv te kijken.. dan gaan w aankleden.. en een boterham eten eerder wil hij dit niet.. en mag dit als ik ook vrij ben... dan gaan wij de hond uitlaten.. en dan gaan we samen boven poetsen...

vanmiddag gaat de kleine man naar de peuterspeelzaal en gaat mama haar programma's terug kijken en lekker even hangen op de bank denk ik... misschien nog wat poetsen maar echt niet heel erg veel....

8. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Zometeen douchen, kleine douchen, aankleden enzo (en m'n haar fohnen en stijlen, dat duurt echt een uur..!).. Daarna ff langs een vriendin, even een bakkie doen. Dan boodschappen doen, thuis even opruimen, eten maken en vanavond werken. Niet zo heel boeiend dus :)

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Zo aankleden, Ziva in bad doen, opruimen en poetsen, dan komen de andere 2 weer thuis om te eten. Mitch gaat dan slapen en daarna naar het cb met alle kids, Ziva krijgt eerste prikjes en dan weer naar huis lopen en eten maken, mitch badderen en kids naar bed brengen.

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Vanmorgen werken (nou ja, het is niet zo druk helaas, makelaarskantoor..., dus zit nu even te ZP-en :D), daarna benzine tanken, Aiden ophalen bij mijn moeder, naar huis, nog een wasje draaien en met Aiden spelen/tutten.

11. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Leuk dit topic, ik weet soms niet wat voor leuke dingen ik met de kids moet doen....

Maar ik ga zo ff wat drinken bij mijn ouders en hopelijk hebben we vanmiddag/avond ff oppas om naar de Ikea te gaan..

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Bevallen...hoop ik :D

13. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Hihi succes alvast..

14. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ben er vannacht 2 uur van wakker geweest dus heb wel hoop....even kijken hoe het verder gaat.

Maar in ieder geval heb ik net de keuken en de badkamer helemaal schoongemaakt, zometeen wat fruit eten met dochterlief, wasje opvouwen, brood halen bij de bakker en als dochterlief slaapt na de lunch ga ik ook even liggen. En verder gaat mijn planning nog niet voor nu.

15. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ik ben vandaag aan t werk. Vanmorgen de dames aangekleed en lekker met ze ontbeten. Vanavond niks bijzonders op t programma....saai he...

16. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    net een paar boodschapjes gedaan waar ik normaal werk, dat kost me zo'n dik uur omdat iedereen even kletsen wil, en t meisje bewonderen.

nu huishouden (bah, geen zin!) en fruitje eten. en vanmiddag na t slaapje gaan we op verjaardag bij mn oma, ze is 83 geworden.

vanavond is man thuis en ga ik nog even t tafeltje van dochterlief voor de 2e keer verven, verder lekker lezen ofzo..

17. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

Mijn dochter zo in bad doen, daarna ff lopend naar de supermarkt, broodjes eten. Daarna dochter op bed en ik ff opruimen in huis.
    Om 3 uur komt mijn man thuis en gaan we een woning bezichtigen en eten bij opa en oma.
    VanavOnd lekker niks doen, hb het de hele week al zo druk gehad en heb megalast van mijn nek (whiplash), dus lekker bankhangen!

18. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Net lekker ontbeten met z'n 3tjes (vakantie), dan straks ff 't centrum in, op jacht naar trouwringen. Ook nog even kijken of we nog een leuke nijntje/zandkasteel/etc dvd kunnen vinden voor dochter.
    Als we weer thuis zijn hebben we een enorme lading papier en zooi om uit te zoeken, om ruimte te maken voor onze dochter d'r nieuwe kamer.

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Werken tot half 6

20. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Vanmorgen de kids de deur uitgewerkt..daarna meteen koken voor vanavond,Tims fruithap gemaakt en gegeven.
    Tim naar bed gebracht en de kookzooi opgeruimd,gestofzuigd en de badkamer gepoetst.

Nu ff lekker ZP-en hihi en genieten van de stilte.
    Als Tim wakker is en Dave thuis komt eten,Dave weer naar school,ik wandel met Tim naar de winkel en om 16 uur beginnen met werken vandaag tot 20 uur en daarna nog naar een oudergesprek met een lerares van mn 2de dochter over de richting die ze gaat doen (gymnasium camebridge of atheneum).

Deel Deze Pagina