Welke artiest heb jij live gezien?

Discussie in 'De lounge' gestart door Loveischocola, 29 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chillin

    Chillin VIP lid

    22 mrt 2007
    64.918
    818
    113
    Bassist
    Brabantse Wal
    Poeh jaren geleden maar Neil Diamond, Celine Dion, Bon Jovi, New kids on the block en Eros Ramazzotti.

    Oja en Frans Bauer inclusief buffet en meet&greet :roflmao:
     
  2. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Heel vroeger op een soort festival heb ik Ch!pz gezien, daar was ik toen helemaal fan van. :rolleyes::oops: Ik had een spandoek gemaakt bestaande uit 8 aan elkaar geplakte A4-tjes die ik uiteindelijk niet in de lucht durfde te houden. :roflmao:

    Echte concerten
    - Thirty Seconds to Mars (Was mijn eerste concert, god wat slecht :roflmao: maar de sfeer smaakte naar meer)
    - Papa Roach (meerdere keren, altijd goed)
    - Within Temptation (saai, ik ben niet gemaakt voor zitconcerten, je moet wel los kunnen gaan)
    - Gackt (daar was ik toen ook helemaal fan van en zooo gelukkig dat hij naar Nederland kwam, ook al was het niet solo maar met een tijdelijke band. Maar was best wel awkward uiteindelijk)
    - twenty øne piløts (beste ooit en helaas ook de laatste)

    Afgelopen mei wel een kaartje voor een livestream concert gehad, maar dat is gewoon niet hetzelfde. Ik wil weer. :cry::cry:
     
    bulakgirl en YaelStone vinden dit leuk.
  3. Splitijsje

    Splitijsje Fanatiek lid

    21 nov 2020
    2.987
    3.070
    113
    Vrouw
    Anouk (meermaals)
    Pink
    Direct
    Backstreet Boys
    Usher
    Boys II Men

    Daarnaast naar festivals als Solar, Mundial en Lakedance geweest. Verder dan namen als Chuckie, JvT (dacht ik!) en Paolo Nutini kom ik nu niet.
     
  4. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.498
    24.374
    113
    Oh ja, komt er weer één bovendrijven: Eddie Vedder (solo) ook al een paar keer live gezien.
     
  5. Pomm

    Pomm Fanatiek lid

    23 nov 2010
    4.544
    114
    63
    Michael Jackson, Madonna, Ilse de lange en Blof. Verder kan ik er even niet opkomen.
     
  6. Spookje

    Spookje Actief lid

    23 jul 2013
    344
    20
    18
    Vrouw
    Midden van het land
    Door de jaren heen heb ik heel wat concerten meegemaakt, o.a.: U2, Pearl Jam, Eddie Vedder solo, Muse, Editors, David Bowie, Prince, Madonna, Adele, Anouk, K’s Choice, Red Hot Chili Peppers, Frank Boeijen, Coldplay, REM, The Cure, Golden Earring, Florence & the Machine, Placebo, Bloc Party, The Strokes, Racoon, Snow Patrol. Een aantal heb ik heel wat vaker dan één keer gezien. Ook wel naar Pinkpop (losse dagen) en Werchter geweest.
    Wel eens ruim op tijd voor het postkantoor of GWK gezeten en één keer zelfs een hele nacht. Was heel gezellig Tegenwoordig vooral met laptop/iPad/telefoon in de virtuele wachtrij.

    Nu ik dit zo opschrijf, kijk ik echt uit naar het moment dat we weer een concert kunnen bezoeken. Heb nog kaarten liggen voor Alanis Morrissette en Pearl Jam. Ben benieuwd wanneer dat weer kan.
     
  7. Jacy82

    Jacy82 Bekend lid

    24 nov 2018
    743
    420
    63
    Vrouw
    Alanis morriset. Was t geld niet waard.

    De kast, Clouseau (vaak), k's Choice
    1x naar die van concert at zes. Was wel gaaf. Geen idee hoe duur.

    Verder alles altijd ver onder de 100 euro ook wel onder de 50. Geen zin om zoveel geld uit te geven daaraan :) en laat me na alanis niet meer overhalen om ergens heen te gaan als ik er niet specifiek echt genoeg van ken.
     

Deel Deze Pagina