Ik moet denken aan dat jongetje dat mee deed aan The Voice Kids. Wat een mega irritant ventje! Vrienden noemde mijn kleine ventje toen hij nog in mijn buik zat ook Tycho, maar ik vind het geen leuke naam..
Ik vind het een mooie en stoere naam! Schrijfwijzes vind ik allemaal leuk: Tycho, Ticho, Tygo of Tigo.
mensen die roepen hondennaam dus niet doen M'n honden vroeger noemde Emma en Sem dus .... zegt niet veel natuurlijk , aangezien die namen ook heel erg veel voorkomen bij mensen Snap trouwens nooit dat er een associatie komt bij een naam, toch niet zoals hier bedoeld wordt dat er sommige namen zijn die echt niet meer kunnen door voorvallen in de media of geschiedenis , oke maar dat een naam niet kan omdat je een verkeerde indruk krijgt qua rangen , kom op dacht dat veel minder mensen in hokjes dachten, of leefden met vooroordelen
De broer van mijn exman heet zo, die associatie heb ik er mee Hele lieve jongen, absoluut geen tokkie. Ook de betekenis vind ik prachtig: Grieks voor geluk. Geweldige naam dus.
ik ken ook heel wat tygo's.... Dus ik zou er niet voor kiezen. Veel te populair en dat maakt voor mij de naam een stuk minder leuk. Hoewel de betekenis die ik hier lees, wél mooi is, dat wist ik eerder niet.