Pepijn leuker dan Maarten. & wel of geen hockeynamen, geen straf om geassocieerd te worden met hockey. Zijn we als NL'ers erg goed in
Ik vind het allebei leuke namen en allebei passen ze goed bij Floris! Ik vind 't idd wel hockeynamen, maar daar hou ik juist wel van (vriendlief helaas niet ). Ik denk dat ik Pepijn net iets leuker vind!
Ik houd ook erg van deze namen. Persoonlijk vind ik Pepijn super leuk! Maarten iets minder. Wat vind je trouwens van Marnix?? Zo heet mijn zoon en hier krijgen we altijd erg leuke reacties op...Komt gelukkig ook niet te vaak voor.
Pepijn? Heerlijke naam.. mijn neefje (bijna 9) heet zo en dat is zo'n lief joch!!! Maarten vind ik prima naam maar verder niet zo bijzonder. Een beetje gewoontjes en ook niet geweldig bij Floris passen. Ik vind Mees ook erg leuk bij Floris passen. Marijn vind ik ook een heel leuke suggestie
Ik vind Pepijn net wat aparter dan Maarten. Maarten hoor je al zo vaak en ik zou zelf liever voor net iets aparters kiezen!
Maarten is te gewoontjes inderdaad. Wij hebben hetzelfde gedaan, 2 namen die gevoelsmatig meer bij elkaar liggen dus Olivier en Julius, wij hebben nu problemen met de derde naam. Maar ik zeg dus zeker Pepijn
Pepijn! Erg mooie naam. Maarten vind ik wat gewoontjes en geweest. En ja, het zijn misschien wat namen die neigen naar de kak-kant, maar is dat erg dan? Ik hou dr juist van! Ieder zn smaak toch.. anderen vinden Kelsey, Priscilla, Destiny etc misschien mooi. Ook leuk in dit genre: Olivier Hugo
Ik vind Pepijn veel leuker dan Maarten (en ik ben een hockeymoeder)! En Floris vind ik trouwens ook een geweldig leuke naam.
Ik vind Pepijn iets leuker klinken bij Floris, maar heb persoonlijk wel meer met Maarten. Ach, ze kunnen allebei hoor!
Ik vind de naam Pepijn leuker, ik vind de afkorting Pep ook super schattig! Ik kende iemand van in de dertig die Pepijn heette, en zelf als hij afgekort werd met Pep vond ik dat niet kinderachtig.
Ik vind Pepijn wel een leuke naam, Floris ook, de combi ook.... maar ik zou mijn kinderen zelf niet zo snel zo noemen.