Ik zie een guitige jongen met een blond jommekeskapsel en sproetjes (zo zag mijn neef er namelijk uit als kleuter) Vind het een hele leuke naam!
een vervelend kind wat het nodig vond om mij met me gezicht in de zandbak te duwen toen ik 8 was:x voor de rest ook tom en jerry (maar dat komt gewoon omdat ik die nu veel met mijn zoontje bekijkt)
Tom: rustig, geaard, handelt weloverwogen, sociaal, net zo veel vriendjes als vriendinnetjes, houdt van de natuur, speelt buiten of leest een boek.
Mijn man had Tom bovenaan zijn lijstje staan, ik heb 2x een Tom in de klas gehad, voor beide was veel extra zorg voor nodig, dus persoonlijk geen goede associaties mee. Terwijl er met de naam niks mis is natuurlijk
Ik zie een vrolijk blond jochie voor me, lekker ravotten in het park, paar sprietjes, vrolijk gezicht, oer hollands zegmaar! Voordeel van Tom vind ik dat het in heel veel landen goed uitgesproken word, engels, frans, spaand, duits, Tom blijft Tom En het kan voor een kleine jongen maar ook voor een stoere vent! Dus misschien een naam die wat vaker voorkomt maar wel echt een leuke naam.. Trouwens, ik ken maar 1 tom en ik ken best veel mensen Dus komt bij mij in de omgeving niet veel voor.