Ik moet even van me afschrijven hoor pffff. Zoonlief is bijna 4 een heerlijk mannetje lief zorgzaam noem maar op! Maar zo verschrikkelijk irritant druk zit geen sec stil kan nooit alleen spelen moet de hele dag door je heen lullen. Hij vraagt zoveel aandacht!!!! Begrijp me niet verkeerd hoor ben gek op mijn jongen maar man man man wat ben ik het nu even zat dat irritante drukke gedrag constant aandacht vragen word er moe van! Ben zo blij dat hij in december naar school gaat de vlag gaat direct uit!!!! Ik verlies ook regelmatig mijn geduld en kan dan alleen maar afsnauwen en voel me daar enorm rot om Zit soms echt even met mijn handen in het haar!!!! Donderdag lekker bij oma slapen een paar nachtjes even bijkomen en opladen. Wat ik met dit topic wil bereiken is dat ik even me ei kwijt kan en herkenning van andere mama's.
Hooh ik ben ze ook wel eens zat hoor...! We zijn allemaal mensen he. Even opladen is nooit verkeerd! Je moet de mooie dingen ook niet missen he..!
Hier ook hoor, vooral met deze drukte..😳 Hier gaan ze 'gelukkig' op maandag en vrijdagochtend nu wennen op school, heb ik even rust 😉
Hier een zoontje doe 10 december 4 jaar wordt. Heel herkenbaar, soms is het vermoeiend... Hij mag morgen weer wennen op school.
Ik heb een dochter die de oren van mijn kop afkletst, van wakker worden tot gaan slapen (en dan zelfs soms nog in der slaap haha) Gelukkig kan zij wel heel erg goed alleen spelen, dus dan kwebbelt ze alsnog, maar niet tegen mij Tegenwoordig gaat ze ook naar school, dus dat scheelt wel wat geklets op een dag. Ik vind het super gezellig, maar heb inderdaad ook weleens een moment waarop ik en nu even weg zeg Heeft hij geen vriendjes waar hij soms even lekker bij kan gaan spelen?
Heel herkenbaar al is mijn zoon een stuk jonger (2 jaar). Vanmorgen nog de nodige irritaties gehad, en dan echt het bkoed onder mijn nagels vandaan halen grrrrrr. Hij krijst en gilt dan echt het hele huis bij elkaar en waarom. ..... om helemaal niks of omdat meneer even zijn zin niet krijgt. Maar ohhhhhhh wat hou ik van mijn mannetje dus die momenten ben ik boos maar 5 min later kroel ik hem plat
Goed dat hij even mag logeren, winst voor beiden toch Hij lekker spelen bij oma en jij even rust. Goede oplossing.
Beiden goed genieten van het logeren hoor, het is heel normaal dat je het af en toe moe bent. We zijn ook maar mensen. Ik ben mijn oudste ook weleens zat de laatste tijd. Ze vraagt zoveel aandacht en om het minste geringste huilt ze. Er verandert heel veel voor haar (ze heeft een zusje gekregen en gaat sinds twee weken ook naar school) en dus zou ik alle begrip moeten hebben voor haar en haar meer ruimte geven, en dat doe ik ook, maar soms wordt het even te veel en snauw ik ook... ik voel me daar soms heel slecht over maar heb gemerkt dat het helpt als ik me uitspreek, zo van 'sorry schat, mama is niet boos maar gewoon moe', en regelmatig dingen alleen met haar ondernemen, haar bij activiteiten (en bij dingen die ze niet mag) heel direct aanspreken (bij oogcontact reageert ze gezeglijker).
Is normaal hoor, je bent ook maar een mens. Geniet ervan dat hij even gaat logeren. Zullen jullie allebei wel erg leuk vinden.
Oh ja hoor heel herkenbaar. Ik merkte ook echt aan hem dat hij klaar was voor school. Nu heb je dus alleen nog de speel afspraakjes haha. Net hier eentje geweest de hele middag en dan heb je er dus twee van die wilden. Maar ja, nu zit die van mij lekker op de bank dus hij is zijn energie in ieder geval kwijt. Lekker je rust nemen waar het kan hoor, dat maakt je echt geen slecht mens