Welke auto? 3 autozitjes.

Discussion in 'De lounge' started by Sparky, Apr 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sparky

Sparky Niet meer actief

Welke auto hebben jullie waar 3 autozitjes in kunnen?

Het gaat dan om een zitverhoger, zitverhoger met rugsteun en extra gordels en een Maxi-Cosi.

Later 2 zitverhogers en een groep 1 stoel.

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Peugeot 307 sw :D

3. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83
    Mazda 5 of een Toyota avensis verso

4. Tuuttuterdetuut

Tuuttuterdetuut Actief lid

Jan 22, 2014
    378
    0
    16
    NULL
    NULL
    Renault scenic
    Renault espace
    Citroen picasso
    Opel zafira

5. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    2,410
    0
    0
    friesland
    307sw
    of renault kangoo

6. Tamio

Tamio Niet meer actief

In mijn auto, een daihatsu sirion 2 pasten in eerste instantie geen 3 stoeltjes naast elkaar, tot ik de stoel van mijn moeder leende. Deze heeft van die hogere handvaten (of wat zijn het?) en die vallen over de onderkant van de maxicosi groep 1 als hij in het midden staat, of over het handvat in de deur als hij aan de zijkant staat. En dan passen er wel 3 langs elkaar. Het ligt dus niet alleen aan de auto maar ook aan het merk/ model van de stoeltjes.

7. Sparky

Sparky Niet meer actief

We hebben nu een chevrolet matiz.. daar hoef ik het niet eens te proberen met andere stoeltjes hihi.

Het liefst een niet al te zware auto.

8. maria80

maria80 Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,974
    136
    63
    Hier een opel zafira en laatst voor de grap eens gepast. Maxi-cosi, groep 1 en een 1/2/3-stoel. Het paste! Ook hebben we nog twee extra stoelen achterin, dus dan past het zeker (alleen is dan je laadruimte heel wat kleiner)

9. Elfje22

Elfje22 Actief lid

Feb 16, 2011
    349
    0
    0
    Wij hebben een citroen Picasso ;)

10. Sparky

Sparky Niet meer actief

Past het in een skoda fabia station? Weet iemand dat?

Scheelt dat zoon in een groep 1/2 stoel zit. Die is veel minder breed dan een groep 1 stoel. Dochter zit prima op een verhoger.

11. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Denk het niet, vind die auto behoorlijk krap !

12. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Er zijn maar weinig auto's waarin het past en je ook nog bij de gordels kan. Wij hadden een mazda 5 hierbij kun je ook stoelen in de achterbak opklappen. Voordeel is dat hij schuifdeuren heeft en je hierdoor makkelijk kan instappen/mc in de auto kan zetten ookal staat er een auto dicht op je geparkeerd.

13. Tamio

Tamio Niet meer actief

Ik krijg er ook 3 in mijn sirion en dat is geen grote auto dus ik zou denken dat dat moet lukken.

14. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Fabia denk ik niet..
    Wij hebben een seat ibiza station en deze viel in dezelfde klasse.
    Er kunnen wel 3 kids achterin, maar geen 3 stoelen. Misschien dat er net een kind in het midden past, maar zonder verhoger.

Ik heb zelf een opel meriva, dat past wel!
    Ik heb de verhoger in het midden, omdat het alleen gebruikt wordt als er vriendjes meerijden.

15. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik kreeg ook 3 autostoelen in een oude ford fiesta... Ok, bij de gordels komen was wat lastiger, maar het paste.

De auto's die hier verder genoemd worden zijn gelijk wel heeeel erg groot! Buiten dat het een vermogen kost per maand parkeerd het ook lastiger hier in de straat.

16. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    In de break past het ook :)
    Wij hebben een maxi cosi, een besafe x3 en een britax two way achterin staan.

17. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Hier nu cybex sirona maxicosi en de bedoeling is straks een max way erbij zo fijn een auto op de groei haha

18. Cally

Cally Fanatiek lid

Oct 13, 2009
    1,115
    0
    36
    Wij hebben een ford focus. Tot voor kort hadden we een maxicosi en twee groep 1 stoeltjes op de achterbank. Dat ging prima.
    Nu is 1 van de groep 1 stoeltjes vervangen door een groep 2/3. Ook dat past, maar het is wel lastig de gordel vast te zetten bij de groep 2/3 stoel.

19. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,045
    2,182
    113
    Brabant
    Hier een fos focus station. 10 jaar oud.
    met groep 0, 1, 2erin gehad en nu 0,2,2.
    Het past. Net.:)

We hebben onze riante, goede rodi xp air stoelen ingeruild voor graco stoelem. Scheelde toch 5 cm!!!!

Ik zou met 3 kinderen echt voor een 7 zitter gaan. Dat geetter op de achterbank, haha. En met vriendjes/vriendinnetjes of oma is het ook heel fijn.

20. All Mine

All Mine Bekend lid

Feb 22, 2009
    913
    0
    0
    NOP

Deze indd!

Share This Page