1 van mijn beste vriendinnen trouwt volgende maand! Ik ben het afgelopen jaar bijna 8 kilo afgevallen, maar ik heb nog zo'n 3 kilo die ik ook graag kwijt zou willen, maar dat ga ik er niet in 1 maand afkrijgen. Nu heb ik echt een geweldig jurkje gevonden voor de bruiloft, alleen zie je daar wel een beetje mijn love handles en buikje. Ik heb corrigerend ondergoed van de hema geprobeerd, maar dat is het niet. De eerste is een onderbroek met strakkere buikband (om het zo maar te noemen) maar ik vind onderbroeken verschrikkelijk zitten, ik trek ze altijd veel te hoog op De tweede is er 1 met een soort boxershortje eronder. En op zich zit die prima, maar de pijpen van het boxershirtje kruipen telkens omhoog. Zolang ik stil sta niet, maar zodra ik beweeg of nog erger buk, dan is het mis. Ik denk dat het gewoon crappy kwaliteit is ofzo, maar voor ik online ga shoppen ben ik wel benieuwd wie hier tips heeft. Edit: ik ben 1.63 en weeg 63 kilo op mijn slechtste dag. Ik heb maat 36/38.
Ik heb er 1 met pijpjes van de h&m heb daar zelf bh bandjes aangezet zodat hij bij mijn borsten niet afzakt. Pijpjes rollen ook niet op.