Gisteravond vierden wij pakjesavond. Onze kinderen kregen allemaal 4 cadeautjes + chocoladeletter. En voor het eerst heb ik volgens mij alles helemaal goed gedaan. Ze waren allemaal dolblij met alle cadeaus. In voorgaande jaren heb ik wel eens ergens net de verkeerde kleur of versie van gekocht of zulke blunders. Dit jaar had de mamapiet blijkbaar alles goed geraden van de ietwat cryptische verlanglijstjes. Alleen de jongste had helaas geen nepspin gekregen, tot zijn verdriet, maar die ligt al klaar voor zijn verjaardag over een paar weken, haha. Hoe hebben jullie het eraf gebracht als pakjespieten dit jaar? Alles goed of compleet de plank misgeslagen?
Hier helaas een blunder Dochter wilde graag een microfoon, stond bovenaan haar lijstje. Dus ik aan mijn man nagevraagd of dat kon op haar stereo. Kon prima volgens hem. Nou mooi niet dus. Geen ingang op de stereo, alleen een uitgang. Dus na veel tranen en gedoe de microfoon op de laptop aangesloten en die dan weer verbonden met de stereo. Verre van ideaal natuurlijk. O en verder nog een gevalletje "schuldgevoel" Ik had voor de oudste kaarten voor het kinderen voor kinderen concert gekocht al een tijd terug. Deze lag klaar voor sint incl de nieuwste cd. Zegt mijn jongste vorige week "o mam ik zou zooooooooo graag een keer naar het kvk-concert gaan"
Zelfs de hatchimals (verrassing welke je krijgt) waren precies degene volgens hun voorkeur! De lijstjes zijn gedelegeerd naar opa & oma, en van mij hebben ze maar 1 ding van hun lijst gekregen, de rest pure gok. Maar heb al over verschillende dingen gehoord "als ik had geweten dat dat bestond had ik het wel op mijn lijstje gezet!" Als ik moet gaan mierenn**ken had de jongste liever Leonard op haar Huisdiergeheimen-pen gezien, maar die is niet zo populair dus het is gidget geworden. Maar dat gaat om een pen haha. Heb het nog nooit zo goed voor elkaar gekregen als dit jaar volgens mij
Mijn kinderen waren blij met ieder cadeautje, maar om eerlijk te zijn had ik niet anders verwacht. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze er niet blij mee waren, ze zijn blij met alles wat ze krijgen.
Eerlijk? Ze zou van mij 2 sec teleurgesteld mogen zijn maar dan moet t toch heel gauw over zijn hoor! Ze moet blij zijn met wat ze krijgt
dit jaar ging het goed, vooral voor onze zoon is het soms moeilijk wat te bedenken omdat die ook bijna niets op zijn verlanglijstje zet. Dit jaar had hij er veel boeken op staan dus dat ging goed. Kan me nog zo het teleurgestelde kopje van vorig jaar herinneren toen hij om een dorp voor bij zijn trein (modelspoorbaan maatje klein) vroeg, ik dacht dat dit echt iets was voor mijn vader (die vroeger zelf een modelspoorbaan had) en dus in de veronderstelling dat het dan goed zou komen (al was het maar 1 huisje geweest, zoon is zich zeer bewust dat het prijzig spul is). Krijgt hij een kerstdorp van de intratuin (wat dus qua afmetingen totaal niet passend is bij zijn modelspoorbaan)
Dochter heeft één cadeautje gekregen (binnenkort krijgt ze nog genoeg met een baby op komst en daarna nog haar verjaardag), maar het was een schot in de roos. Geweldig om te zien als je kind zo heerlijk aan het spelen is😍
Hier 2 heel gelukkige dochters en een gelukkige zoon. Alleen mijn zoon van 14 was niet helemaal tevreden: hij had echt zoveel gehad voor zijn playstation (2spellen, Internet jaarkaart en nog playstation tegoed van 50 euro...), 2 mooie truien en wat lekkers, ging hij zeuren dat hij ook zo graag een kraslot van de oudejaarsloterij Wilde 🙄🙄. Die had ik namelijk 1 aan de vriend van mn dochter gegeven. Kon hem wel door elkaar rammelen. Heb hem naar boven gestuurd, vandaag is hij poeslief😆.
Hier waren ze heel blij met hun kado's. De jongste heeft toch nog geen benul, maar leefde helemaal op toen ze alle pakjes zag. Iedereen kreeg van haar een kado. De chocolade letters waren verkeerd ingepakt, dus moesten we gaan ruilen De oudste wilde een Pokemon spel voor op de 3DS, daar hadden ze Sun en moon van. Moest dus kiezen, en natuurlijk de verkeerde gekozen Gelukkig was hij verzegeld en word hij vandaag omgeruild
Precies dat. Daar is echt niets mis mee hoor. (hooguit wellicht met de manier van uitten) Mijn zoon kreeg gister op school van sinterklaas een stoel (echt hoe verzin je het......... foeilijk groot ding met een S erop) Nou zelfs ik was teleurgesteld en dus had zoon ook alle recht dat te zijn
Hier is dochter blij met alles, alleen het boek tekenen met jill is ze nog niet over uit. Volgens haar te moeilijk (heel faalangstig, dus misschien komt het nog goed)
Hier bij het eerste cadeau wat zoon uitpakte even een pruillipje. Hij had een vrij kort wensenlijstje; hij wilde perse een racebaan. Ik wist dat mijn zusje die had gekocht voor in de zak. Maar hij pakte eerst een stoere vuilniswagen uit met licht en geluid etc. Toen was het; 'Oh... waarom krijg ik nou deze? Die stond niet eens op mijn lijstje!' - opzich best een logische reactie voor een kind van 5 denk ik dan. We hebben het genegeerd, en gezegd dat je niet altijd alles kunt krijgen wat je wilt. Tot hij 3 pakjes later een klein stukje open scheurde, de vlaggetjes zag van de racebaan en helemaal uit zijn stekker ging van blijdschap. En erna? Speelde hij 2 uur met zijn vuilniswagen haha! Kortom; teleurgesteld zijn mag best even. Het duurde maar kort.
Yep... een stoel.... Een vrij grote met een letter S erop. Werkelijk geen idee wat ik ermee moet. Dat afgrijselijke ding staat nu in de woonkamer maar wil ik zo snel mogelijk verbannen. Sorry, ik wil echt niet ondankbaar zijn maar in mijn ogen is sint op school met een leuk kadootje. Liefst een educatief spelletje ofzo. En alle kinderen hebben er 1 gehad dus ik ben heel blij dat ik geen 4 kinderen heb
Ze waren allebei superblij! Vooral de jongste, die ging met élk cadeautje iedereen langs om het te laten zien. Zó blij was hij! Eén semi-misser. De oudste had om de Ninjago vuurtoren gevraagd en die ook gekregen. Bij het uitpakken was hij er blij mee, maar hij heeft er verder niet naar omgekeken. De jongste, daarentegen, is er niet bij weg te slaan. Ik denk dat we wat de oudste betreft te veel cadeaus hebben gegeven... Die weet niet meer waar hij mee moet spelen... Maar komt ook een beetje doordat hij vorige maand jarig is geweest. Van zijn verjaardag heeft hij nog een paar cadeautjes, die hij nog niet eens uit de verpakking heeft gehaald. Toch even kijken hoe we dat doen met kerst, want we hebben alweer wat pakjes klaar liggen...
Mijn dochter is uit 2008 en heeft hem voor haar verjaardag gekregen maar vind het ook nog erg moeilijk