WIj hebben een Dacia Sandero! Erg fijne auto en er kunnen echt 3 kinderstoeltjes in! Ook echt gepast of het daadwerkelijk lukte met de proefrit.Onze kinderwagen past ook makkelijk in de kofferbak ( een Maxi cosi Mura met bak of wandelwagen inzet). Een echt aanrader!!!
Opel Zafira! Een genot! Indien nodig passen we er met z'n zevenen in. Anders drie stoeltjes achterin en een ruime kofferbak.
Hier sinds kort onze stationwagen ingeruild voor een ford galaxy. Op zich had onze citroen xantia genoeg ruimte, alleen hetnadeel vond ik dat je er zo slecht bij kon om de kinderen vast te zetten. Doordat we schade hadden aan de auto en een dure reparatie hebben we besloten om toch voor een 7 zitter te gaan. Hij is duurder in de wegenbelasting en duurder met verbruik, maar wat ben ik blij datw e het gedaan hebben. Gewoon al niet meer zo te hoeven bukken om de kinderen er in te zetten. Je kan in de auto stappen om de midelste vast te zetten. genoeg ruimte voor een wagen en dergelijke. En als ze eens een vriendje/vriendinnetje mee willen heb je geen problemen met ruimte, want je kan er zo nog een stoel bijklappen. We hebben nu overigens een ford galaxy. We hebben gekeken voor een grand espace, maar omdat die ind e prijsklasse waarin wij zochten erg werd afgeraden door de dealer hebben we een ford gekocht. Een slagje kleiner en minder luxe maar wel betrouwbaarder.
wij hebben een dacia logan.... erg ruim, veel bagageruimte, 7 stoelen.... 2 opklapbaar of makkelijk eruit te halen..... dacia bestaat volledig uit renaultonderdelen..... alleen niet de nieuwste snufjes, alleen degelijk bewezen onderdelen.... en geen overbodige luxe.... achter bv nog gewoon de ramen opendraaien, voor wel electrisch, wel airco en 2 airbags..... het is een heel betaalbare auto.... voor een nieuwe dacia logan ( de luxte uitvoering betaal je ongeveer 16000 euro.... wij hebben een 3 jaar oude voor ongeveer 8000 euro....hij bevalt prima
Een Renault grand scenic. Fijne bak, 3 kinderen achterin en een zee van ruimte in de kofferbak (waar ook nog twee stoelen kunt uitklappen)
wij hebben sinds een paar weekjes een Opel Zafira gekocht. Kunnen we, als het zou moeten, met 7 personen in.
Ook wij hebben de Opel Zafira, we zijn met ons zessen. Dus kofferbakruimte is er niet zoveel. Ook is hij erg duur in onderhoud, nu moet ik wel zeggen dat we op gas rijden (extra tank) en dat de Zafira iedere dag 2 uur op en neer rijd naar Amsterdam of Hilversum
bedankt allemaal!we zijn bezig een selectie te maken van de auto;s waar we serieus naar gaan kijken (niet teveel verschillende) bedankt!
Peugeot 307 SW. Die heeft losse stoelen, die je stuk voor stuk eruit kunt halen of kunt laten staan, en omdat er in de kofferbak ook nog twee extra stoelen kunnen, kun je dus nogal varieren met hoe je de stoelen neerzet Mijn broer en schoonzus hebben 'm ook en op lange ritten zit mijn nichtje (5) op de achterste rij, zodat de kids (5, 2,5 en 1)niet zo kunnen klieren onderling en elk lekker de ruimte hebben. Wij hebben 'm gekocht vanwege die twee extra stoelen: mijn man heeft 2 kids en dan hoeven we niet direct een nieuwe auto als we er eentje bijkrijgen, maar kunnen we deze afrijden, voor we toch echt naar een MPV over moeten. Hij bevalt ons prima, veel bagageruimte, en standaard van die rails op het dak waar je een bagagerek of een ski-koffer op kunt gooien, (moet je wel ff zo'n systeem erbij kopen om het op vast te zetten).