Waar koop ik een fijn zittende BH?

Discussion in 'De lounge' started by Stinkerbell, Nov 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

May 1, 2009
    2,897
    0
    0
    Ahhhhhhhhh ik word er gek van. Heb nu al zoveel verschillende bh's in mijn kast liggen. Sinds de zwangerschap ben ik van een b naar een c/d cup gegaan. (is bij elke bh weer anders) Ik heb een hele tijs bv gegeven. Nu zijn ze niet echt meer mooi en hangen ook. :(
    Nu heb ik een tshirt bh bij de hema gekocht. Deze zat een week lekker en nu als ik vooroverbuk dan vallen ze er net niet uit maar als ik dan weer rectop ga staan moet ik ze zeg maar weer goed leggen;):):).

Waar haal ik nu een echt fijn zittende bh? Telkens met passen zitten ze wel fijn maar dan na een tijdje niet meer.

2. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Ik haal ze altijd bij de Bijenkorf, meestal van Chantelle of Marie Jo. Vind die van Chantelle met voorgevormde cups erg fijn, omdat m'n boobies na de bevalling en daarna nog eens 25 kilo afvallen wel kleine lift konden gebruiken ;)

3. Laika

Laika Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    2,334
    3
    38
    Ik ga altijd naar een speciaalzaak. Daar kijken ze met je mee of de BH goed past en krijg je advies.

4. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben laatst naar livera geweest en omdat ik niet zo goed wist wat mijn huidige maat is, heeft de verkoopster meegekeken en advies gegeven... En raad eens.. het was een hele andere maat dan dat ik zelf zou hebben gekozen.
    Als ik weer 1 ga kopen, ga ik zeker daar weer heen.

5. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Ik haal ze standaard bij de Hunkemöller, deze vind ik echt fijn zitten.

6. PenK

PenK VIP lid

Jan 20, 2006
    6,275
    521
    113
    Ik ken het probleem en zweer bij de Esprit-bh's!

Ik bestel ze online (wel handig als je van tevoren je maat weet). Past het niet kan je ze zonder kosten terugsturen.

7. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Ik zag van de week iets op tell sell,dat was de ahh bra..Schijnt heerlijk te zitten..Alleen erg duur 65 euro per bh,en dan nog maar de vraag of het wel echt zo lekker zit!;)

8. toefje

toefje Niet meer actief

ik heb altijd sapph bh's
    heb ook altijd heel lang gezocht naar goede bh's maar nu heb ik ze gevonden.

9. tassie

tassie Fanatiek lid

Mar 23, 2006
    1,888
    0
    36
    Ik hou erg van BH's zonder poespas. Geen kantjes, randjes, bloemetjes etc. Het liefst een gladde cup in huidskleur, want die zie je niet onder (witte) kleding. (en voor mijn vriend boeit het ook niet, hij moet toch uit :)). Of zwart onder mijn winterkleding.
    Ik heb sinds mijn bevallingen en BV een grotere cup dan daarvoor (helaas.....) en had ook moeite om een goeie te vinden.
    Ik ben bij Livera geslaagd voor bh's van Dyanne.
    Livera Lingeriewinkels .:. Dyanne collectie .:. Double moulded BH Dyanne 29.95
    Ze zitten heerlijk (als je bukt blijft alles er ook in zitten ;)), ook met een grote cup (80E) en ze zijn ook nog eens betaalbaar. Echt super!

10. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

May 1, 2009
    2,897
    0
    0
    Ik ga denk ik vanavond gelijk maar eens kijken. Heb namelijk nog een bon van Livera. :D

11. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    Mijn moeder heeft de Aaahhh bra gekocht, je krijgt er 3 voor 65 euro. En ze zitten echt heerlijk zegt ze.

12. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

Jun 18, 2008
    1,112
    0
    36
    Zuid Holland
    #12 Sjaam, Nov 5, 2010
    Last edited: Nov 5, 2010
    Ik zweerde altijd bij Marlies Dekkers maar heb sinds kort de bh`s ontdekt van Simone Perele. Zitten zo lekker, alsof je niks aan hebt.
    Zijn wel rond de 60 euro en koopt ze bij de lingeriezaken. Weet niet of Livera ze verkoopt.

13. Within

Within Niet meer actief

Ik draag sinds 2 jaar Sapph en ik wil ook niks anders meer. Nog goed te betalen en ik vind ze heerlijk zitten!

14. danip

danip Niet meer actief

Haha wat toevallig die heb ik aan nu! En zit inderdaad heerlijk. Heb zelf 80 D, en haal bijna alles bij Hunkemoller, die zitten heerlijk. Maar die van Dyanne dus ook!

15. Momisake

Momisake Fanatiek lid

Jul 27, 2010
    1,641
    173
    63
    Female
    Ik ging altijd naar de hunkemoller, vind het nu wel moeilijker na 2 kinderen. Mijn borsten zijn zo veranderd, en erg ongelijk. Dus heb bh's nodig met uitneembare vullingen. Die zijn steeds moeilijker te vinden lijkt het.

16. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

May 1, 2009
    2,897
    0
    0
    Echt super bedankt. Ben net bij een livera winkel geweest. En heb er eentje gekocht hij zit inderdaad erg lekker en zonder poespas. :D

17. klarinet

klarinet Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    2,985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik vind de bh's van Triump erg fijn!

18. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Esprit!!

Hier ook al zoveel geprobeerd, toen 1 van esprit gekocht.
    Toen een hele bulk bij wehkamp besteld toen er een aanbieding was en ze zaten allemaal perfect, van de 4 maar 1 teruggestuurd:) Zaten gewoon te lekker, mooie printjes en ook geen kantjes en andere tuttels. Gewoon mooi en goed passend en ook de broekjes zijn errug fijn!

19. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    4,362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Livera en Marie Jo. Ik heb denk ik €75 betaald voor mijn bh. ik heb identiek dezelfde gekocht als die ik daarvoor had, maar dan wel een omtrek- en cupmaat groter. mijn vorige heeft het 5 jaar vaak dragen volgenhouden, en er zat nog 'rek' in. heel tevreden hierover.

Ik ging vroeger naar een klein lingeriewinkeltje. je betaalde veel (merk + service) maar ze zaten echt altijd als gegoten. De dame van de winkel kwam dan bij mij in het hokje friemelen en plukken en tataaaa :D :D

20. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Marlies Dekkers. Duur maar fantastisch.
    Was er eerst ontzettend tegen, omdat ze zo duur zijn en best veel poespas hebben. Maar er komen steeds meer modellen zonder al te veel extra dingetjes erop, die je ook gewoon kunt aantrekken en dus niet over je hoofd.
    Als je niet de volle mep wilt betalen, kijk eens in een outlet! Wel de oudere collecties maar dat maakt vrij weinig uit lijkt me.
    Sinds ik er eentje heb die echt goed zit, wil ik niets anders meer.

Maar ik denk toch dat je het beste zelf in winkels kunt gaan rondkijken en gaan passen, het is voor iedereen anders.
    De één zweert bij een BH van de Hema en bij de ander zit alleen een duur merk goed genoeg.
    Hangt echt af van wat je eisen zijn en van wat je lekker vindt zitten.

Share This Page