Vergeet niet te kijken naar een "goede" auto. Het oog wil Natuuijk ook wat, toch zou het zonde zijn een kat in de zak te kopen. Tsi en fsi motoren staan niet al te best omschreven. Succes met je zoektocht
Citroen grand c4 spacetourer hebben wij in bestelling staan 3 volwaardige stoelen als achterbank en in de koffer nog 2 stoelen die in de bodem weggewerkt zijn. Veel ruimte tussen de voorstoelen en achterbank wat voor ons echt een eis was. Hierdoor vielen veel hogere auto's al af doordat mijn man lang is staat zijn stoel ver naar achter en hou je vaak weinig ruimte over.
Renault Grand Scenic. Kun je ook een 7-zitter van maken. Maar wij hebben soms 4 kinderen dus ook nodig.
Ja klopt. Wij hadden een touran met tsi motor. Heel leuk als de distributie ketting verspringt. Dit gebeurd geregeld bij deze motoren
Ik geloof dat ons budget (naja eigenlijk mijn budget, man wil wel *veel* meer uitgeven) omhoog moet...had ie toch gelijk we hebben wel meer te besteden, maar vindt het doodzonde.. Maar zal toch moeten!
Haha nee.. We hebben ons budget opgehoogd!! Bedankt allemaal.. Er zitten een paar kanshebbers tussen!
Hebben wij ook.voor minder dan 9000. Die autos rijden.al.jaaaaaren rond namelijk @ts: bovenstaamde en dan de 7zits. Met 3 kids wil ik.nooit meer anders
Mitsubishi outlander is ook een fijne, ruime auto! Ook wel boven je eerste budget, maar met het verhoogde budget misschien wel mogelijk.
Wij hebben de Renault Kangoo. Niet de mooiste auto, maar wel heel ruim. Drie stoelen op de achterbank, ze kunnen nog voor elkaar langs als de een al zit en we hebben vliegtuigkastjes over dwars in het midden. Schuifdeuren achter, ideaal, ruime kofferbak waar de hoedenplank op twee hoogtes kan en geen klep maar deuren. Ben er wel heel blij mee. Maar ja, het is geen blikvanger. Wel een windvanger. Maar dat zijn alle hoge modellen. Ik ben verliefd geworden op de praktische kant van de auto. Het enige wat ik wel mis zijn extra zitplaatsen. Mss dat de volgende auto een 7-zitter wordt.
Wij hebben net gekozen voor een Volkswagen caddy maxi; ruimte voor 7 personen EN bagage. En die 7 personen kunnen zelfs 7 volwassenen zijn. Nadeel is dat ze er tweedehands weinig zijn, we hebben dus even moeten wachten voor er een te koop was (importeren uit Duitsland wilden we niet). Heerlijk al die ruimte!