wij hebben een renault megane station en die heeft ook 3 echte gordels achter in. en ook echt ruimte voor 3 personen, of 3kinderstoelen, en veel beenruimte. ben erg tevreden met onze auto.
renault megane scenic De mijne is uit 1998 en heeft ook 3 gordels achterin De middels is wel onhandig als je kind nog erg klein is maar kan makkelijk gebruikt worden voor een kinderstoel bv
Weet niet of hij al genoemd is, heb niet alles gelezen, maar onze Citroen Xsara Picasso heeft ook 3 'goede' gordels.
Ik heb een mooie Renault scenic te koop met ruimte voor 3 kinderzitjes met gordel. Staat bij het te koop onderdeel.
onze skoda fabia combi kunnen 3 zitjes in (net aan) en 3 normale gordels, geen wegenbelasting, 14% bijtelling , zuinig in rijden (1 op 25 ergens soms zelfs zuiniger) en toch een beetje gewicht, niet zo'n koekblik als bv die goedkopere dacia's Ga gewoon eens lekker proefrijden en op internet speuren, eigenlijk hebben meeste moderne auto's nu wel 3 normale gordels hoor...
Mijn opel corsa (2006) heeft 3 3puntsgordels achterin, passen 2 cosi's en een priori net naast elkaar. De citroen c4 picasso van m'n man heeft ook 3 volwaardige zitplaatsen en dus 3puntsgordels
Een renault kangoo Passen drie zitjes achterin Zitten drie 3punt gordels in Veeeeeeeel ruimte achterin Niet veel wegenbelasting voor de grootte van de auto.
Onze Nissan Almera Tino heeft 3 autogordels achterin We hebben 3 kids en de oudste 2 zitten op een stoelverhoger, de baby in de maxi cosi en dan allemaal naast elkaar
we hadden een Bmw 3.18i Touring, die had 3 gordels achterin. nu hebben we een Renault Megane Scenic, die heeft het ook
Is dat zo, nooit geweten (al sinds begin 2006 rijden wij Ford Focus station..) Welk type hebben jullie of liever gezegd uit welk jaar?
O.a Hyundai I30, Skoda Fabia en Citroën (vanaf C3, meen ik) hebben dit ook. En van wat langer geleden; de nissan almera tino dacht ik ook.
Nissan micra heeft ook 3 autogordels. Nu zitten de oudste 2 op zitverhogers en de jongste in een grote autostoel. Gaat prima